تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820982271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرایط حضور سرمایه گذاران در بخش گردشگری بهبود یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شرایط حضور سرمایه گذاران در بخش گردشگری بهبود یابد تبریز - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: باید شرایط برای حضور سرمایه گذاران در بخش های مختلف گردشگری بهبود یابد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، فرزین حق پرست یکشنبه شب در آیین بهره برداری از مجتمع رفاهی سارای افزود: تحقق این مهم می تواند موجب رغبت سرمایه گذاران برای حضور در این بخش و در نهایت تقویت زیرساخت های گردشگری شود.
وی کیفیت بالای غذای تبریز و کیفیت پایین فضای ارایه غذا را از نقاط ضعف و قدرت این شهر در حوزه گردشگری ارزیابی کرد و گفت: در این زمینه باید با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای کاهش این کاستی ها تلاش کرد.
حق پرست با تشکر از اقدام بانک های خصوصی در اعطای وام به سرمایه گذاران بخش گردشگری، اظهار کرد: تلاش برای تقویت گردشگری می تواند موجب ایجاد اشتغال و ارتقاء شاخص های اقتصادی و رفاهی مردم شود.
وی با بیان اینکه پس از بهره برداری از طرح هایی همچون مجتمع رفاهی سارای باید موضوع تبلیغات به صورت گسترده مورد توجه سرمایه گذاران قرار گیرد، تاکید کرد: تلاش برای شناساندن ظرفیت های ایجاد شده علاوه بر افزایش توجیه اقتصادی طرح برای سرمایه گذار می تواند به عنوان عاملی مهم برای جذب گردشگران و تقویت اقتصاد منطقه تلقی شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: حمایت مسوولان از بخش خصوصی موجب می شود دیگر سرمایه گذاران نیز برای حضور در بخش گردشگری رغبت بیشتری داشته باشند.
حق پرست خود را به عنوان بخشی از بدنه مسوولان استان منت دار کسانی عنوان کرد که در بخش های فرهنگی و گردشگری سرمایه گذاری می کنند.
وی ادامه داد: شناساندن ظرفیت های گردشگری آذربایجان شرقی می تواند بسترهای فرهنگی برای معرفی ظرفیت های مختلف استان را به همراه داشته باشد.
7240/587
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن