تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819705392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آپادانا مقصد بعدی سریال خوب، بد، زشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آپادانا مقصد بعدی سریال خوب، بد، زشت تهران-ایرنا-تهیه کننده سریال نوروزی خوب، بد، زشت از ادامه تصویربرداری این سریال در شهرک آپادانا خبر داد.


علیرضا سبط احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهگی ایرنا گفت: هم اکنون گروه در شهرک آپادانا مستقر شده و در حال تصویربرداری سکانس های مربوط به آشنایی شهین خانم و حسین آقا هستند.
وی افزود: در این سکانس خارجی بهنوش و بهاره دختران خانواده، حسین آقا ، پدرشان و شهین خانم را در یک کافی شاپ می بینند و این مسئله اتفاقات جالبی را ایجاد می کند.
وی گفت: در این سکانس بهنوش بختیاری، بهاره رهنما، شهین تسلیمی و حسین محب اهری جلوی دوربین خوب، بد، زشت می روند.
خوب، بد، زشت کاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو سیماست؛ این سریال که در 15 قسمت 45 دقیقه ای برای نوروز 93 شبکه دو در حال تولید است، یک سریال اجتماعی و خانوادگی است و با نگاهی طنز به روابط میان انسان ها در خانواده و اجتماع نگاه می کند. در واقع نگاهی شیرین به رویدادهای روزمره انسان ها در جامعه دارد.
امین حیایی، حسین محب اهری، محمد کاسبی، مهدی سلوکی، بهاره رهنما، نیلوفر خوش خلق، بهنوش بختیاری در نقش بهنوش، شهین تسلیمی و سیروس همتی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال بازی می کنند.
خوب، بد، زشت که فیلمنامه آن را بابک کایدان بر اساس طرحی از محسن کیایی نوشته، درباره جوانی به نام بهادر است که فقط یک ماه فرصت دارد که تا قبل از عید، رضایت خانواده اش را برای رفتن به خواستگاری جلب کند؛ او برای رسیدن به هدفش، ابتدا باید چند کار خیر و نوعدوستانه انجام دهد و دلهای شکسته را از خود راضی کند.
از دیگر عوامل این سریال می توان به نغمه نظری دستیار اول کارگردان، میثم بیدقی دستیار 2کارگردان، حمید باب الحوائجی دستیار کارگردان، رضا بقایی منشی صحنه، محمدرضا نجفی مدیر تولید و مجتبی طاهرخانی برنامه ریز اشاره کرد.
فراهنگ(3)**9187**1569
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن