تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815340642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسافرت بهانه مهاجرت معکوس صهیونیست ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مسافرت بهانه مهاجرت معکوس صهیونیست ها


رژیم صهیونیستی که تا سال ۲۰۰۶ سودای حکومت از نیل تا فرات را در سر می پروراند، با شکست در جنگ ۳۳ روزه از مقاومت لبنان، امروز خود را لاک سرزمین های اشغالی محصور نموده و با کشیدن حصار به دور خود از ادعاهای توسعه طلبانه و غاصبانه خود دست کشیده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبراز روزنامه صهیونیستی معاریو، شمارشهرک نشینان صهیونیستی که ازابتدای سال جاری میلادی ازفلسطین اشغالی خارج شده اند درمقایسه با سال گذشته (2013) ده درصد افزایش یافته است. براساس این گزارش درماه ژانویه وفوریه گذشته حدود 521 هزارنفر ازشهرک نشینان ازفلسطین اشغالی به خارج ازاین سرزمین سفرکرده اند که این آمار دردوماه مزبورازسال گذشته میلادی 474 هزارنفراعلام شده بود.
این درحالی است که "کمیته مرکزی آمار" رژیم صهیونیستی پیش بینی کرد، شمارشهرک نشینانی که تا پایان سال جاری ازفلسطین اشغالی سفرخواهند کرد به حدود 5 میلیون نفر برسد.براساس این گزارش تعداد 4 میلیون و 900 هزار شهرک نشین درسال 2013 و 4 میلیون و300 هزارنفردرسال 2012 ازسرزمین های اشغالی سفر کرده بودند. نکته قابل تامل آن که برخی ازصهیونیست هایی که به خارج ازسرزمین های اشغالی فلسطین سفرمی کنند دیگربازنمی گردند؛ این موضوع چالشی است که رژیم صهیونیستی طی سال های اخیر با آن دست به گریبان است و این رژیم علیرغم وعده های های فراوان ونشان دادن سراب نتوانسته ازمهاجرت معکوس صهیونیست ها جلوگیری کند.
مسافرت
رژیم صهیونیستی که تا سال 2006 سودای حکومت از نیل تا فرات را در سر می پروراند، با شکست جانانه در جنگ 33 روزه از مقاومت لبنان، امروز خود را لاک سرزمین های اشغالی محصور نموده و با کشیدن حصار به دور خود از ادعاهای توسعه طلبانه و غاصبانه خود تا حدود زیادی دست کشیده است، در کنار این موضوع، برنامه مهاجرت معکوس صهیونیست ها از سرزمین های اشغالی بحرانی است که طی سال های اخیر دامان این رژیم غاصب را گرفته است.  


یک شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن