تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806928066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش آرای مردمی به نهمین جشنواره فیلم و عکس اردیبهشت هرمزگان افزوده شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بخش آرای مردمی به نهمین جشنواره فیلم و عکس اردیبهشت هرمزگان افزوده شد بندرعباس-ایرنا- برای اولین بار در مدت 9دوره برگزاری جشنواره فیلم و عکس اریبهشت هرمزگان،مخاطبین این جشنواره نیز آثار برتر را به عنوان نگاه مردمی انتخاب کرده و آثار انتخاب شده در این بخش نیز مورد تقدیر قرار می گیرند.


به گزارش ایرنا،در نشست هم اندیشی جشنواره که یکشنبه با حضور دبیران این جشنواره و فعالین حوزه عکس و فیلم و همچنین تعدادی از اصحاب رسانه برگزار شد،این پیشنهاد از سوی حاضرین مطرح و مورد موافقت دبیران جشنواره قرار گرفت.
در این نشست که بخشی از آن به آسیب شناسی ودوره های پیشین این جشنواره و ارائه راهکار برای آنها اختصاص داشت دبیر بخش فیلم خواستار همگرایی و حضور و مشارکت بیشتر هنرمندان در برگزاره این جشنواره ملی شد.
مهرداد امیرزاده گفت:برگزاری این برنامه باید زمینه همکاری و صمیمیت و تداوم همکاری بیشتر ،بین فعالین فرهنگی و هنری پس از برگزاری جشنواره باشد.
وی ادامه داد:بخش عکس در این جشنواره تاکنون تجربه های موفقی کسب کرده و تعدادی از عکاسان هرمزگان توانسته اند از این جشنواره به رده های ملی و بین المللی ارتقا یابند.
حسام الدین انصاریان دبیربخش عکس جشنواره و رییس انجمن عکاسان هرمزگان نیز در این نشست، رسیدن جشنواره به دوره نهم و کیفیت آثار ارائه شده در دوره های پیشین را موجب اعتبار جشنواره فیلم و عکس اردیبهشت دانست.
وی رویکرد بخش عکس دوره نهم اردیبهشت را ˈانسان معاصرˈ عنوان کرد و در توضیح مختصری موضوع انسان معاصر را مرتبط با بسیاری از شاخه های عکاسی دانست.
انصاریان ادامه داد: بخش ˈ مجموعه عکسˈ به دلیل لزوم داشتن ایده هایی که در قالب پروژه، عکاسی می شوند برای برگزارکننده از اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار می رود با شناساندن و آموزش بیشتر این نوع عکاسی به عکاسان استان،در آینده حوزه عکس های پروژه ای استان نیز رشد بیشتری داشته باشد.
در ادامه نشست ،سعید آرمات،روح الله بلوچی ،احسان رضایی ،عبدالحسین رضوانی ،الهام افروتن،مریم عباس زاده و تعدادی دیگر از هنرمندان ،به ارائه دیدگاه ها و پیشنهادهای خود برای هرچه بهتر برگزار شدن نهمین دوره جشنواره فیلم و عکس اردیبهشت پرداختند.
راه اندازه ای کمیته ای تحت عنوان کمیته طراحی و چیدمان محل برگزاری جشنواره ،پیشنهاد مستندسازی و تهیه گزارش تصویری از مراحل انتخاب آثار برتر از سوی داوران با رویکرد آموزشی ، و تلاش جهت برگزاری نشست های نقد و بررسی با حضور مهمانان و هیات داوران از دیگر مواردی بود که در اولین نشست هم اندیشی نهمین دوره جشنواره فیلم و عکس اردیبهشت به تصویب رسید.ک/3
7192/668
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن