تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820644817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رادارهای پاکستان هیچ اطلاعاتی در مورد هواپیما مالزی دریافت نکرده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزارت خارجه پاکستان: رادارهای پاکستان هیچ اطلاعاتی در مورد هواپیما مالزی دریافت نکرده اند اسلام آباد - ایرنا - وزارت امور خارجه پاکستان روز یکشنبه اعلام کرد هیچ گیرنده ماهواره ای (رادارها) اطلاعاتی را در مورد هواپیمای مسافربری مالزی ناپدید شده در پاکستان ثبت نکرده اما این کشور اگر اطلاعاتی دریافت کند آن را در اختیار مقام های مالزیایی قرار می دهد.


خانم تسنیم اسلم سخنگوی وزارت امور خارجه امروز درباره اطلاعاتی در مورد ردیابی هواپیمای ناپدید شده مالزیایی در پی اظهارات دولت این کشور ؛ گفت : قریب به 25 کشور از جمله پاکستان برای کمک بمنظور بازیابی هواپیمای مالزیایی آمادگی خود را اعلام کرده اند و در حال جستجو هستند.
مقام های مالزیایی ادعا کردند که حوزه پروازی این هواپیمای ناپدید شده می تواند تا کشورهای ˈقزاقستان، ترکمنستان، ازبکستان، پاکستان، بنگلادش، هند، چین ، میانمار، لائوس، کامبوج ، تایلند و استرالیا ˈ پیش رفته باشد.
پاکستان نیز در یک پاسخ فوری به این ادعا و همچنین گزارش رسانه های غربی بویژه آمریکایی گفتند : آن قطعا اطلاعاتی اگر داشتند و دریافت می کردند به اشتراک می گذاشتند.
تسلم اسلم گفت : هیچ اطلاعاتی در مورد هواپیما ناپدید شده مالزی در رادارهای پاکستان مشهود نبوده و این یعنی اینکه این هواپیما وارد فضای پاکستان نشده است .
وی افزود: در سیستم رادار هوایی پاکستان هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه هواپیما مالزی با برج کنترل فرودگاههای ما تماس گرفته باشد، وجود ندارد .
سخنگوی وزارت امور خارجه گزارش های رسانه های آمریکایی با عنوان اینکه ممکن است این هواپیما به پاکستان منتقل شده باشد ،را نیز قویا رد کرد.
اسلم تصریح کرد : آنها ( رسانه های آمریکا ) در حال از دست دادن اعتبار خود با انتشار اینگونه داستان ها هستند و افزود که مقام های مالزی در پی کمک پاکستان نیز نبوده اند اما آنها درخواست خود را به بیش از 20 کشور ارائه داده اند.
از سوی دیگر شب گذشته دستیار نخست وزیر پاکستان نیز به رسانه های خبری گفت : هواپیمای مالزیایی به حریم هوایی پاکستان وارد و در هیچ راداری ثبت نشده ، پس چگونه می توان ادعا کرد در پاکستان ناپدید شده است.
بیش از یک هفته از ناپدید شدن پرواز هواپیمایی مالزی در مسیر کوالالامپور به پکن گذشته و هیچ خبری از محل هواپیما بدست نیامده است.
پرواز شماره ام.اچ 370 ساعت 12 و 40 دقیقه بامداد شنبه گذشته با 239 مسافر و خدمه پرواز، از باند فرودگاه کوالالامپور برخاست و حدود یک ساعت بعد در مسیر کوالالامپور به پکن از صفحه رادارها حذف و ارتباط خلبان قطع شد.
اطلاعاتی که در مورد مسیرهای پرواز این هواپیما تاکنون منتشر شده دقیق نیست و بیشتر براساس حدس و گمان های کارشناسان صورت می گیرد.
آخرین تماس خلبان با مرکز کنترل ترافیک هوایی در شرق مالزی و در حریم هوایی ویتنام و برفراز آب های دریای جنوب چین برقرار شده است.
جستجوی نیروهای امداد و نجات و نظامی بیش از دهها کشور با چندین کشتی و هواپیما برای یافتن هواپیما تاکنون نتیجه بخش نبوده است و معمای ناپدید شدن این پرواز هر روز پیچیده تر می شود و به شایعات در بین رسانه ها و شبکه های اجتماعی دامن می زند.
آساق ** 1095**5981
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن