تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819427592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امر به معروف و نهی از منکر باید از مدارس آغاز شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امر به معروف و نهی از منکر باید از مدارس آغاز شود آستارا ـ ایرنا ـ مسوول معاونت تربیت و آموزش سپاه قدس گیلان گفت: با تقویت برنامه های دینی و فرهنگی ، امر به معروف و نهی از منکر باید از سطح مدارس آغاز شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام محمدحسن حسن زاده روز یکشنبه در جلسه کارگروه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی سپاه آستارا در محل مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) افزود: در بسیاری از مواقع دانش آموزان بیشتر از والدین به حرف ها و نصایح معلمان توجه می کنند.
وی با اشاره به اینکه موقعیت امر به معروف و نهی از منکر در مدارس بیشتر از سایر نهادها و اماکن مهیاست ، اضافه کرد: دانش آموزان همواره به گفتار ، رفتار و کردار معلمان به عنوان الگو می نگرند پس شایسته است معلمان با فراهم کردن ساز و کارها و شرایط لازم بهترین الگو برای آینده سازان این مملکت باشند.
وی خدشه دار کردن فرهنگ اسلامی را مهمترین هدف دشمنان در جنگ نرم خواند و اظهار کرد: هم اینک دشمنان با سرمایه گذاری کردن بر روی گزینه فرهنگ می خواهند اعتقادات و ایمان نوجوانان و جوانان را از درون سست و بی اساس کنند.
مسوول معاونت تربیت و آموزش سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بهترین لحظات عمر دانش آموزان در مدارس سپری می شود ، گفت: معلمان پرورشی و مسوولان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی باید دانش آموزان را با منویات مقام معظم رهبری و نیز اهداف و آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش آشنا کنند.
حجت الاسلام حسن زاده در ادامه با اشاره به اینکه زبان امر کننده به معروف و نهی کننده از منکر باید زبانی نرم و خوش باشد ، افزود: امر کننده به معروف باید به احکام ، اخلاق و رفتار اسلامی مقید باشد و شرایط امر به معروف و نهی از منکر را نیز فرا بگیرد.
وی عامل بودن به اصول معروف ، اولویت بندی برخی منکرات ، مخاطب شناسی و رعایت شخصیت مخاطب ، موقعیت شناسی ، رعایت مراتب ، استفاده از ظرفیت ها و استمرار داشتن این امر واجب را از جمله هشت اصل موفقیت در امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.
به گزارش ایرنا ، در این کارگاه آموزشی 22 نفر از فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی شرکت داشتند.
در ادامه این کارگاه آموزشی ، دومین دوره آموزشی بسیجیان کادر شهرستان آستارا با همکاری واحد تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا برگزار شد.ک/3
7105 / 535 / 695
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن