تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820043064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کرمانشاه گزارش عملکرد خود در روزهای هیجدهم تا بیستم را منتشر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار کرمانشاه گزارش عملکرد خود در روزهای هیجدهم تا بیستم را منتشر کرد کرمانشاه - ایرنا - ˈابراهیم رضایی باباییˈ استاندار کرمانشاه در جدیدترین گزارش، به تشریح عملکرد خویش در روزهای هیجدم تا بیستم اسفند ماه پرداخته است.


به گزارش ایرنا، حضور در آیین صبحگاه مشترک شهید رجایی، پیگیری حقوق معوقه پرستاران، دیدار با سرکنسول عراق در کرمانشاه، موافقت با تاسیس پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی، پیگیری برای ایجاد یک واحد تولید کود گوگردی و حضور در شورای سازمان تاکسیرانی از جمله فعالیت های استاندار کرمانشاه در روزهای یاد شده است.
دیدار با مقام معظم رهبری، دیدار با معاون رفاهی و اجتماعی وزارت کار و تعاون و رایزنی با معاون اول رییس جمهوری، رییس دفتر رییس جمهور، رییس کل بانک مرکزی و وزیران نفت، علوم، بهداشت و دفاع از دیگر این فعالیت هاست.
ˈابراهیم رضایی بابادیˈ در هیجدم اسفند ماه در صبحگاه مشترک پادگان شهید رجایی حاضر می شود و در این آیین عنوان می کند که شکوفایی اقتصادی و سیاسی در سایه امنیت امکان پذیر است.
وی سپس راهی همایش کانون های فرهنگی و هنری مساجد می شود و در باره اهمیت مساجد و فرصت و امکاناتی که این مکان های مقدس در اختیار ما قرار داده است، صحبت می کند.
حضور در بیمارستان طالقانی و در آیین گرامیداشت روز پرستار از دیگر برنامه های استاندار کرمانشاه در این روز بود.
رضایی بابادی در این آیین قول داد که به سرعت پیگیر پرداخت حقوق معوقه پرستاران شود.
استاندار عصر روز هیجدهم با ˈمصطفی ابراهیم موسیˈسرکنسول عراق در کرمانشاه دیدار می کند و دو طرف در خصوص تقویت روابط اقتصادی با یکدیگر صحبت می کنند.
در این دیدار با تاکید بر نقش ارتباط مرزی با عراق در شکوفایی اقتصادی استان کرمانشاه، عنوان می شود که راه اندازی مرزهای رسمی و ارتباط بیشتر مرزی که با توجه به مرز طولانی کرمانشاه با عراق می تواند به زیرساخت اقتصادی هر دو کشور کمک کند و سهم مهمی در رفع مشکل اشتغال در استان داشته باشد.
سرکنسول عراق نیز خواستار کمک به برگزاری انتخابات عراق می شود و استاندار نیز در این زمینه قول همکاری می دهد.
جلسه بعدی استاندار در این روز دیدار با هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان است که در این نشست پیشنهاد تاسیس پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی از سوی دکتر عزت الله فرشاد فر مطرح می شود و استاندار نیز از آن استقبال و درخواست می کند که طی دو روز اسامی افراد متخصص به وی معرف شود تا مقدمات انجام این کار فراهم شود.
همچنین در عصر روز هیجدم اسفند با استاندار در خصوص ایجاد یک واحد تولید کود گوگردی با ظرفیت صدهزار تن صحبت می شود و وی قول می دهد که مشکل وام ریالی و ارزی آن را حل کند.
پایان بخش برنامه های روز هیجدم اسفند ماه استاندار کرمانشاه دیدار با ˈبهروز بادکو ˈمعاون جهاد دانشگاهی کشور و سرپرست جهاد دانشگاهی کرمانشاه بود و سپس رضایی بابادی با مدیران قبلی و فعلی بانک کشاورزی استان دیدار کرد.
در این دیدار قرار شد مدیر جدید بانک کشاورزی استان گزارشی از وضع موجود و کارهایی که می تواند برای تامین منابع طرح های کشاورزی انجام دهد به استاندار ارائه کند.
استاندار کرمانشاه در بیستم اسفند در جلسه دیدار با رهبری برای تبیین اقتصاد مقاومتی حاضر می شود و قبل از شروع بیانات رهبری با وزرا و رؤسای سازمان ها و بانک ها و مسوولین بیت رهبری، رییس کل گمرک ایران، مدیرعامل بیناد خیریه برکت، معاون رفاهی و اجتماعی وزارت کار و تعاون مسائل استان را مطرح می کند.
استاندار در صحبت های خود با معاون رفاهی و اجتماعی وزارت تعاون خواستار اضافه کردن کرمانشاه به لیست شش استان برای تحقیقات سازمان یونیدو می شود که در این زمینه پاسخ مثبت می گیرد.
پس از پایان بیانات راهگشای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، استاندار کرمانشاه به رایزنی ها با معاون اول رییس جمهوری، رییس دفتر رییس جمهوری، رییس کل بانک مرکزی و وزیران نفت، علوم، بهداشت و دفاع پرداخت.
درخواست برای سفر رییس جمهور، وزیر دفاع و رییس کل بانک مرکزی به کرمانشاه، سفر معاون اول رییس جمهور به کرمانشاه در اوایل سال آینده، حل مشکلات پتروشیمی کرمانشاه و بیان مشکلات دانشگاه های استان از موضوعات مطرح شده در این دیدارها بود.
7450/567
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن