تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815410047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمهوری اسلامی در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جمهوری اسلامی در یک نگاه تهران - ایرنا - روزنامه جمهوری اسلامی تیتر اول یکشنبه بیست و پنجم اسفند را «آمریکا باید خیال پردازی را کنار بگذارد» به نقل از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آمریکا انتخاب کرد.


وزیر امور خارجه کشورمان گفت: فکر می کنم آمریکا باید یک تصمیم سخت بگیرد و آن این که با واقعیات روبرو شود و از دید واقع نگری به مسایل بنگرد و خیال پردازی را کنار بگذارد.
دکتر محمدجواد ظریف در نشست خبری مشترک با وزیر امور خارجه یونان که دیروز در تهران برگزار شد،درباره اظهارات وزیر خارجه آمریکا مبنی بر اینکه ایران در این دوره از مذاکرات باید تصمیمات سختی را اتخاذ کند، گفت:دولت آمریکا برای مشکلات داخلی خود صحبتهایی می کند که مبتنی بر پیش داوری و پیش ذهنیتهایی است که خودشان دارند. آنها سال ها است که تلقین کرده اند ایران به دنبال سلاح هسته ای است بنابراین الان باید بگویم که امریکا باید تصمیم مهمی بگیرد که ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست.
جمهوری اسلامی با چاپ تصویری از پیکر شهیدان دفاع مقدس تیتر «ورود پیکر مطهر 95 شهید گمنام از مرز شلمچه به کشور» را برای آن برگزید.
«آیت الله هاشمی رفسنجانی: همه بخش های کشور در راه اقتصاد مقاومتی تلاش کنند» عنوان دیگر این روزنامه است.
آیت الله هاشمی رفسنجانی دیروز در دیدار جمعی از اعضای خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، تولید را نقطه آغاز رونق اقتصادی در هر کشوری دانست و گفت: رکود تولید، واردات و به تبع آن قاچاق اجناس نامرغوب را رونق می دهد که طی سالهای گذشته شاهد آن در کشور بودیم.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، بخش خصوصی را ظرفیتی بالقوه برای گسترش کمی و کیفی تولید در سراسر کشور دانست و گفت: باید نگاه مقطعی به بخش خصوصی اصلاح شود که گاهی ابزار قدرت باندها می شوند و گاهی ضد ارزش تلقی می شوند.
«ایران چک های 100 هزار تومانی به جریان افتاد» خبر دیگر جمهوری اسلامی در صفحه اول است.
دبیرکل بانک مرکزی از احتمال توزیع ایران چک های 100 هزار تومانی در سال آینده خبر داد و گفت: اگر در روزهای باقی مانده سال جاری احساس نیاز کردیم دستور توزیع را صادر خواهیم کرد و به بانک ها بخشنامه کرده ایم که دیگر نیازی به ابطال و پشت نویسی این چک پول ها نیست و از این پس ایران چک 100 هزار تومانی در جریان خواهد بود.
محمود احمدی دبیرکل بانک مرکزی در گفت وگو با تسنیم درباره زمان توزیع ایران چک های 100 هزار تومانی به بازار، اظهار داشت: بانک مرکزی براساس تقاضای بازار ایران چک های 100 هزار تومانی را توزیع خواهد کرد.
«سفرهای نوروزی و رسانه ملّی» عنوان سرمقاله جمهوری اسلامی است. این روزنامه با ذکر نقاط ضعف تبلیغات تلویزیون در مورد سفر نوشت: آیا مسئولان رسانه ملی می دانند وقتی این مانورهای تجمل در سفرهای نوروزی در برابر چشمان اعضاء خانواده های محروم از تلویزیون پخش می شود، پدر خانواده چگونه نزد زن و فرزندان خود احساس شرمندگی می کند و از اینکه نمی تواند وسائل سفر و تفریح آنها را فراهم نماید تا سر حد سکته و مرگ به پیش می رود؟
«خرابکاری در بخشی از سایت اراک خنثی شد»، «ورود ارتش سوریه به شهر استراتژیک یبرود»، «صادرات نفت ایران در بالاترین سطح از سال گذشته رسید» و «همه پرسی سرنوشت ساز امروز در کریمه» از تیترهای دیگر صفحه اول این روزنامه است.
جمهوری اسلامی در ستون ثابت جهت اطلاع نوشت: نماینده قائنات در مجلس در نطق میان دستور خود گفت: نباید افرادی که فرق NPT و MPT را نمی دانند سر راه دستگاه دیپلماسی سنگ اندازی کنند. جواد هروی اضافه کرد: برخی از این افراد که تفاوتی میان NPT و MPT نمی گذارند یا تعبیر کاپیتولاسیون را برای دیدارهای خانم اشتون به کار می برند، چرا اصرار دارند وحدت نیروهای داخلی را برهم بزنند، نباید ناشیانه سنگ ملامت را بر پای دلسوختگانی که به فرموده مقام معظم رهبری فرزندان نظام هستند، زد. هروی افزود: بترسیم از اینکه به ناگاه در مخالفت با دستگاه دیپلماسی کشورمان همسوی با دولت های غاصبی همچون رژیم صهیونیستی شویم. نماینده قائنات همچنین با بیان اینکه کم طاقتی برخی ها در قبال مفاد مذاکرات 1+5 داستان موسی و خضر را به یادمان می آورد، اظهار داشت: برخی می خواهند ظریف را محاکمه کنیم!
اول ** 1610
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن