تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821237885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سند چشم انداز امور اراضی تدوین شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سند چشم انداز امور اراضی تدوین شد شهرکرد - ایرنا - رییس سازمان امور اراضی از تدوین سند چشم انداز هشت ساله امور اراضی کشور خبر داد.


ˈقباد افشارˈ روز شنبه در نشستی با مدیران جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد افزود: این سند در 12 طرح اساسی و با محوریت حفظ کاربری، یکپارچه سازی و نظارت بر واگذاری زمینهای کشاورزی تدوین شده است .
وی اظهارداشت: این سند برای استانها ابلاغ و از سال آینده تدوین و اجرای سند مشابه دراستان و شهرستانها دنبال می شود .
رییس سازمان امور اراضی همچنین در پاسخ به درخواست مدیران جهاد کشاورزی در زمینه بیمه و تامین امنیت شغلی کارکنان امور اراضی و کارشناسان حقوقی این ادارات، از برقراری بیمه مسئولیت کارکنان امور اراضی سازمانهای جهاد کشاورزی در سال آینده خبر داد.
وی گفت: سختی کار مدیران جهاد کشاورزی و کارکنان امور اراضی که به دنبال مقابله با تغییر کاربری زمینهای کشاورزی هستند امسال برای استانها ابلاغ و این قانون در برخی استانها اجرا شده لذا در سراسر کشور نیز باید تا اوایل سال آینده اجرا شود.
افشار همچنین در زمینه مشکل کمبود اعتبارات سازمان جهاد کشاورزی و امور اراضی این سازمان ادامه داد: برای سال آینده اعتبارات مناسبی به این بخش اختصاص یافته است.
رییس سازمان امور اراضی همچنین از اختصاص 12 دستگاه خودرو صحرایی به چهارمحال و بختیاری خبر و ادامه داد: 9 خودرو از این تعداد به 9 شهرستان و سه خودرو نیز به مرکز استان تحویل می شود.
وی با بیان اینکه ˈطرح کاداسترˈ برای اراضی ملی در دست تهیه است نیز از مسئولان استانی اجرای سریعتر این اقدام برای زمینهای کشاورزی را خواستار شد.
افشار افزود: در برخورد با تولیدکنندگانی که با هدف تولید اراضی را تغییر کاربری داده اند بگونه ای رفتار نشود که فعالیت تولیدی آنان تحت الشعاع قرارگیرد.
وی گفت: با توجه به اینکه تولیدکنندگان تامین کننده بخشی از امنیت غذایی جامعه اند باید مورد حمایت قرار گیرند.
همچنین در این نشست مدیران جهاد کشاورزی شهرستانهای چهارمحال و بختیاری مشکلات خود را در زمینه زمینهای کشاورزی طرح کردند.
کمبود اعتبار، وضعیت نامشخص استخدام کارشناسان حقوقی ادارات جهاد کشاورزی، تغییر کاربری زمینها و نبود هماهنگی ادارات و دستگاههای خدماتی برای صدور مجوز ساخت و ساز در زمینهای با کاربری کشاورزی به عنوان مهمترین مشکلات ادارت جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری مطرح شد.
8125/558
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن