تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801205459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس سازمان امور اراضی کشور:اولویت کاری ما صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس سازمان امور اراضی کشور:اولویت کاری ما صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی است سرپل ذهاب - قصرشیرین - ایرنا - رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: اولویت کاری ما، صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی و رفع مشکلات مالکیتی کشاورزان است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ،ˈقباد افشارˈ عصر روز پنجشنبه در حاشیه سفر به شهرستان سرپل ذهاب و بازدید از اراضی کشاورزی منطقه گفت: نداشتن سند مالکیت یکی از معضلات کشاورزان استان کرمانشاه است.
وی گفت: مسایل ملکیتی و قوانین و مقررات را در راستای توسعه بخش کشاورزی عملیاتی خواهیم کرد و مسایل حقوقی را اجرایی می کنیم.
وی به برنامه های در دست اجرا برای توسعه کشاورزی سرپل ذهاب اشاره کرد و افزود: استعدادیابی اراضی کشاورزی در سطح شهرستان، تامین آب، تغییر روش های نوین آبیاری در جهت کاهش مصرف آب و تبدیل اراضی دیم به آبی از این اقدامات می باشد.
توسعه اراضی دولتی و ملی با رویکرد توسعه باغات یکی دیگر از اهدافی بود که افشار به آن اشاره کرد و افزود: اجرای پروژه های بنیاد مستضعفان در این مناطق می تواند نقش مهمی در احیای اراضی کشاورزی کرمانشاه داشته باشد و با این رویکرد می توانیم اراضی کوچک مقیاس را به اراضی بزرگ مقیاس تبدیل کنیم تا در اقتصاد کشور به جایگاه بالایی برسیم.
7399/567
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن