تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814688068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش معرفت دینی نسبت به معصومین (ع) فرهنگ سازی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افزایش معرفت دینی نسبت به معصومین (ع) فرهنگ سازی شود تهران بزرگ - ایرنا - رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شمیرانات گفت: شورای فرهنگ عمومی شهرستان شمیرانات فرهنگ سازی مطلوب و شایسته برای افزایش معرفت دینی نسبت به معصومین (ع) را در دستور کار خود قرار داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ˈمحسن دعاگوˈ روز سه شنبه در هشتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شمیرانات با اشاره به ثبت ستاد عتبات و عالیات این شهرستان افزود: این ستاد درسال جاری ایجاد شده و فعالیت خود را مبنی بر کمک به ساخت صحن حضرت زهرا (س) آغاز کرده است.
وی گفت: بخشی از این صحن که مرقد مطهر حضرت علی (ع) را به صحن حضرت زهرا(س) متصل می کند توسط ستاد عتبات و عالیات شهرستان شمیرانات احداث می شود.
دعاگو با بیان اینکه این ستاد جوان ترین ستاد تشکیل شده در استان تهران است اظهار داشت: مبالغی که این شهرستان متعهد به تامین آن شده است، متناسب با گزارش دهی از اجرای عملیات ساخت، تقدیم می شود.
امام جمعه شمیرانات همچنین با اشاره به آیین تحویل سال نو در امامزادگان این شهرستان خاطر نشان کرد: با توجه به وجود امامزاده صالح (ع) آیین تحویل سال نو در امامزادگان شهرستان اجرا می شود.
بر اساس این گزارش، ˈعزت الله خانمحمدیˈ فرماندار شهرستان شمیرانات نیز با اشاره به ساخت صحن حضرت زهرا (س) و فعالیت ستاد عتبات و عالیات این شهرستان خاطر نشان کرد: مشارکت بخش خصوصی در ساخت این صحن از اهمیت برخوردار است.
وی ادامه داد: در این شورا سیاست ها و ساختارهای مشخصی تعیین شده وبرای تصمیم سازی به دستگاه های اجرایی شهرستان ارائه می شود.
خانمحمدی با اشاره به مقوله فرهنگ به عنوان دغدغه مسوولان اظهار داشت: این دغدغه با مطالعه و بهره گیری از تجربه ها مسیر مناسبی را پیدا کرده و رفع می شود.
بر اساس این گزارش، اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان شمیرانات، با تصویب کلیات پیشنهادی رییس شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، فرهنگ سازی مطلوب و شایسته برای افزایش معرفت دینی نسبت به معصومین(ع)، تدوین و توزیع متونی فشرده و شفاف متناسب با اقشار گوناگون اجتماعی، آگاهی بخشی کمک های مردمی به بازسازی عتبات عالیات و بستر سازی رشد و شکوفایی مردم در حوزه شناخت معصومین (ع) و فاصله گیری مردم مردم از ناهنجاری ها را در دستور کار خود قرار دادند.
همچنین به توصیه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شمیرانات با توجه به ظرفیت علمی، فکری، فرهنگی و مالی این شهرستان، احداث دانشگاه اسلام شناسی در محدوده شهرستان در اولویت برنامه های فرهنگی قرار گرفت.
تشکیل ستاد عتبات وعالیات شهرستان شمیرانات هر سه ماه یک بار، راه اندازی سایت شورای فرهنگ عمومی شهرستان شمیرانات و راه اندازی سایت ستاد عتبات و عالیات از مصوبات این جلسه عنوان شد.
تهرام/7244/564
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن