تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814280579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم بخش بشاریات 20 هزار اصله نهال غرس کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مردم بخش بشاریات 20 هزار اصله نهال غرس کردند قزوین - ایرنا - بخشدار بشاریات از توابع شهرستان آبیک در استان قزوین گفت: مردم این بخش با کمک دانش آموزان 20 هزار اصله نهال در منازل و روستاهای خود غرس کردند.


ˈذکریا رضوانیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با برنامه ریزی های بعمل آمده، مردم این بخش امروز با کمک دانش آموزان اقدام به غرس نهال در منازل، مدارس و محیط های پیرامونی زندگی خود نمودند.
وی اظهارکرد: با توجه به کم آبی و خشکسالی سال های گذشته، صدمات جبران ناپذیری به محیط زیست این بخش وارد آمده که برای حفاظت از مراتع و جنگل ها، کاشت نهال از سوی مردم می تواند برای حفاظت از محیط زیست کمک موثری کند.
رضوانی، بخش بشاریات را یکی از مناطق مهم کشاورزی برشمرد و خاطرنشان کرد: برای احیا و آبادانی زمین های این بخش طی سال های گذشته با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان، اقدام به توزیع و کاشت رایگان نهال در بین مردم و به خصوص روستاییان نموده ایم.
وی ادامه داد: امسال علاوه بر توزیع رایگان 300 نهال به هر یک از روستاهای بخش، به هر خانوار نیز یک نهال جهت کاشت مقابل منازل خود و بیش از یک هزار نهال نیز به شهرداری خاکعلی کردیم.
بخشدار بشاریات اضافه کرد: این در حالی است که شرکت کشت و باغبانی فردوس البرز وابسته به بنیاد مستضعفان در این منطقه امسال اقدام به درختکاری درختان مثمر 450 هکتار از زمین های منطقه نموده است.
وی در پایان افزود: با توزیع نهال های رایگان و کاشت آن توسط مردم و مسوولان، پیش بینی می شود سرانه فضای سبز این بخش امسال تا 30 درصد افزایش یابد.
627/ 614
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن