تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815322907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو هزار اصله نهال در شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان غرس شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو هزار اصله نهال در شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان غرس شد گرگان - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت: هم زمان با هفته منابع طبیعی دو هزار اصله نهال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان غرس شد.


ˈرحمن محمدزادهˈ روز چهارشنبه در حاشیه مراسم درختکاری در شهرک صنعتی بندرگز که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و صنعتگران برگزار شد، اظهار کرد: نهال های غرس شده شامل انواع نهال مثمر و غیرمثمر از قبیل ˈچنار، سرو نقره ای، سرو خمره ای، اقاقیا چتری، زیتون و آکالیپتوسˈ بوده است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای توسعه فضای سبز شهرک ها و نواحی صنعتی استان ادامه داد: تاکنون بیش از 77 هکتار فضای سبز در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان احداث شده است.
محمدزاده یادآور شد: هم چنین بیش از 51 هزار اصله انواع نهال مثمر و غیرمثمر و 5/5 هکتار گلکاری و چمن کاری در شهرک ها و نواحی صنعتی ایجاد شد.
وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 6 هزار اصله انواع نهال مثمر و غیرمثمر در شهرک ها و نواحی صنعتی غرس شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان افزود: به منظور مصرف بهینه و جلوگیری از هدررفت منابع آبی 115 کیلومتر شبکه آبیاری قطره ای در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اجرا شد که منابع آبی 60 کیلومتر از شبکه آبیاری قطره ای مذکور با استفاده از سیستم استفاده مجدد از پساب در شهرک های صنعتی مینودشت و آق قلا تأمین می شود.
602
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن