تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820059788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان نخبه کرج همایش برگزارکردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دانش آموزان نخبه کرج همایش برگزارکردند کرج- ایرنا- هشتمین همایش علمی پژوهشی استعدادهای درخشان آموزشگاه شهید سلطانی سه استان البرزبا عنوان ˈهوگرˈ روز شنبه برگزار شد.


به گزارش ایرنا، ˈهوگرˈ عنوان علمی پژوهشی، دستاوردها و اختراعات مرکز آموزشی شهید سلطانی سه کرج بوده که برای هشتمین بار است برگزار می شود.
هدف از برگزاری هوگر، افزایش تجربه دانش آموزان سنین مختلف در گردآوری و ساخت طرح های پژوهشی و افزایش سطح علمی و ارائه آن ها و تشویق دانش آموزان تیزهوش این مجتمع به انجام طرح های علمی جدید است.
برای برگزاری هشتمین همایش هوگر، دانش آموزان این مجتمع با 173 طرح نام نویسی کردند که 64 طرح مورد پذیرش قرار گرفت.
گفتنی است حدود 20 طرح از میان آنها برای اولین بار در سطح دنیا و کشور ارایه شده است.
این همایش در 12 رشته شامل ریاضی، زیست شناسی، اختراعات، سازه های ماکارونی، نجوم، شیمی، زیست آزمایشگاهی، موسیقی، سینما، متافیزیک، هوافضا، شبکه های اجتماعی (تحلیلی) برگزار شد.
ˈسرعت گیر مولد برقˈ، ˈمدل سازی امواج الکترومغناطیسیˈ و ˈسیال غیر نیوتونیˈ از جمله طرح های جدیدی است که در این همایش توسط دانش آموزان نخبه ارایه شده است.
مرکز آموزشی شهید سلطانی 3 کرج، دفتر سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در کرج است.
این مرکز در تاریخ هشت مهر 1368 در محدوده خیابان 45 مهرشهر کرج در دو ساختمان مسکونی تأسیس شد و اکنون در کوی شاهد کرج در محدوده میدان آزادگان مستقر است.
همچنین این مرکز به صورت مجتمع آموزشی راهنمایی و دبیرستان و پیش دانشگاهی اداره می شود و دارای حدود 720 دانش آموز است.
مرکزاستعدادهای درخشان شهید سلطانی سه کرج یکی از پر افتخارترین مراکز سمپاد و کشور است و از جمله این افتخارات می توان به کسب مدالهای جهانی المپیادهای ریاضی، فیزیک، رایانه ، شیمی و نجوم، کسب مقامهای اول و دوم در جشنواره جوان خوارزمی، کسب عناوین برتر در رشته های ورزشی والیبال، فوتبال، پینگ پنگ و شطرنج و ... اشاره کرد.ک/3
693/ 691
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن