تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815374891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال دزدیده شدن هواپیما/ خرابکاری در سیگنالها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: احتمال دزدیده شدن هواپیما/ خرابکاری در سیگنالها


در جدیدترین فرضیه از ناپدپد شدن هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ مالزی کارشناسان احتمال دادند این هواپیما پنج ساعت پس از ناپدیدشدن از صفحه رادارها در مسیر کوالالامپور به پکن به پرواز خود ادامه داده باشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آخرین اطلاعات منتشر شده نشان می دهد ماهواره ها پنج ساعت پس از ناپدیدشدن پرواز ام  اچ 370 مالزی و قطع ارتباط با رادارها سیگنال هایی دریافت کرده اند .
در ادامه تلاش بین المللی برای یافتن این هواپیما هند با اعزام چند فروند هواپیما و کشتی ردیاب به عملیات تجسس برای یافتن هواپیمای ناپدیدشده مالزیایی پیوسته است.
عملیات جستجوی هواپیمای ناپدید شده

عملیات جستجوی هواپیمای ناپدید شده

برخی کارشناسان  احتمال دادند این هواپیما در مجموعه جزایر آندمان در اقیانوس هند نشسته باشد .
بخشی از جزایر به میانمار و بخشی دیگر به هندو تعلق دارد.
شبکه تلویزیونی فرانس دو نیزدر گزارشی اعلام کرد احتمال اقدام خلبانان هواپیمای ناپدید شده مالزیایی نیز در ربودن این هواپیما مطرح شده است.
فرضیه های مختلفی از جمله هواپیماربایی و حتی خودکشی خلبانان نیز مطرح شده است. آنچه مسلم است با کمرنگ شدن فرضیه های دیگر، فرضیه اخیر (هواپیماربایی) بیشتر قوت می گیرد.
عملیات جستجوی هواپیمای ناپدید شده
پیه‌ر موژیه، خبرنگار این شبکه در کوالالامپور گفت: با گذشت یک هفته از ناپدید شدن این  هواپیما و نیافتن اثری از آن، نباید کوچکترین احتمالات را نیز کنار گذاشت حتی اگر باورشان بسیار مشکل باشد. این احتمال می تواند اقدام یکی از اعضای تیم پرواز در ربودن هواپیما باشد. در اتاقک خلبان دو نفر حضور داشتند: نخست «فاروق عبدالحمید» کمک خلبان هواپیما. او بیست و هفت سال سن دارد و به تازگی کار خود را در بوئینگ هفتصد و هفتاد و هفت شروع کرده است. در کنار او نیز خلبان باتجربه ای به نام «زهاری احمد شاه» حضور داشته است. او نیز پنجاه و سه سال سن دارد و بیش از سی سال سابقه و هجده هزار ساعت پرواز داشته است. او یک شبیه ساز شخصی پرواز نیز برای خود تدارک دیده بود تا به وسیله آن انواع طرح های پروازی را امتحان کند. این مورد و همچنین درباره تحقیق او درباره خدمه پرواز موجب بروز کنجکاوی هایی شده است.
عملیات جستجوی هواپیمای ناپدید شده

عملیات جستجوی هواپیمای ناپدید شده
برخی کارشناسان از احتمال اقدام خرابکارانه در ماجرای ناپدید شدن هواپیمای خطوط هوایی مالزی خبر می دهند.
شبکه ی تلویزیونی سی ان ان به نقل از روزنامه ی وال استریت ژورنال آمریکا اعلام کرد تحقیق درباره ماجرای ناپدید شدن یک فروند هواپیمای خطوط هوایی مالزی در مسیر پرواز به پکن ، روی احتمال اقدام خرابکارانه متمرکز شده است.
پایگاه اینترنتی روزنامه ی وال استریت ژورنال نیز در این باره نوشت نشانه های بسیار قوی وجود دارد که یک یا دو نفر که سوار بر هواپیما بودند به کابین خلبان دسترسی پیدا کردند و مسیر هواپیما را عمدا تغییر دادند این افراد همچنین برای آنکه مکانشان مخفی بماند سیستم های اطلاع رسانی هواپیما را خاموش کردند.
عملیات جستجوی هواپیمای ناپدید شده

افراد و کارشناسان آگاه به صنعت حمل ونقل هوایی می گویند به احتمال زیاد دو سیستم جداگانه ی سیگنال رسانی هواپیما پس از بلند شدن هواپیما از روی باند فرودگاه خاموش شدند که این امر طبیعی به نظر نمی رسد.
هواپیمای بوئینگ 777 مالزی شنبه گذشته با 239 مسافر و خدمه پرواز  از باند فرودگاه کوالالامپور برخاست و یک ساعت بعد در مسیر کوالالامپور به پکن از صفحه رادارها حذف و ارتباط خلبان قطع شد.
هفت روز جستجوی نیروهای امداد و نجات و نظامی بیش از 13 کشور با ده ها کشتی و هواپیما برای یافتن هواپیما تاکنون نتیجه بخش نبوده است .


شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن