تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810479448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روی دیگر سکه اکران یک فیلم حاشیه دار


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روی دیگر سکه اکران یک فیلم حاشیه دار تهران - ایرنا - مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی گفت: ایده اکران فیلم های سینمایی که در سال های اخیر بنا به هر دلیلی برایشان پروانه نمایش صادر نشده برای اهالی رسانه ، نیمه دوم دی ماه سال جاری به اجرا در آمد که با استقبال اهالی رسانه ومنتقدان روبرو شد.


محمد رسول صادقی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره هدف از اکران فیلم های تعلیقی برای اهالی رسانه توضیح داد: برخی اهالی رسانه گاه بدون اینکه اثری را دیده باشند درباره آن قضاوت و به صورت یک سویه از آن انتقاد و یا حمایت می کنند؛ از این رو معاونت ارزشیابی و نظارت و اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی تصمیم گرفتند تا با اکران چنین آثاری در روزهای پنجشنبه هر هفته برای خبرنگاران و منتقدان، شرایط بهتر قضاوت درباره این آثار را فراهم کنند.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی با یادآوری اینکه تاکنون اغلب فیلمسازان از نمایش آثارشان برای خبرنگاران استقبال کردند، توضیح داد: سازمان سینمایی با کسب اجازه از صاحبان این آثار سینمایی در هر پنجشنبه، فیلم های یاد شده را برای خبرنگاران اکران می کند؛ ضمن اینکه بر اساس حق حاکمیتی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صدور پروانه های ساخت و نمایش و تبعات پس از آن ، سازمان سینمایی این حق را دارد که فیلم های خاص و یا تعلیقی را برای اقشار مرجع جامعه از جمله اهالی رسانه نمایش دهد.
صادقی با ابراز تاسف از حاشیه های ایجاد شده برای اکران فیلم آشغال های دوست داشتنی به کارگردانی محسن امیر یوسفی و اظهارات ضد و نقیض این کارگردان سینما درباره نمایش فیلمش درسالن بزرگ سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی اظهار کرد: با توجه به درخواست های مکرر اهالی رسانه برای نمایش فیلم آشغال های دوست داشتنی، و حتی اعلام آمادگی کارگردان در تحقق این امر، بر اساس توافقاتی که با محسن امیریوسفی در عصر روز چهارشنبه 21 اسفند صورت گرفت، مقرر شد که آخرین اثر وی برای منتقدان و اهالی رسانه در روز پنجشنبه 22 اسفند راس ساعت 17 نمایش داده شود.
وی گفت: امیریوسفی با استقبال از این اقدام، اعلام کرد که نسخه اصلی و اصلاح شده فیلم را ساعت 13 روز پنجشنبه جهت تست صدا و تصویر و به قصد اکران، به وزارت ارشاد می آورد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی تاکید کرد: وی به ناگاه در ساعت 23 شامگاه چهارشنبه در پیامکی به من اعلام کرد که بهتر است فیلم آشغال های دوست داشتنی را برای رسانه ها اکران نکنیم و اولویت اول او اخذ پروانه نمایش است؛ اما در نهایت و درپی گفت وگوی مفصل با این کارگردان سینما، وی متقاعد شد که فیلمش را برای خبرنگاران اکران کند.
صادقی توضیح داد: امیریوسفی بار دیگر در ساعت 11صبح روز پنجشنبه پیامک داد و اعلام کرد که بهتر است فیلمش برای خبرنگاران اکران نشود و این در حالی بود که ما از طریق سرویس پیام کوتاه به خبرنگاران و منتقدان اطلاع رسانی کرده بودیم ؛ پس به وی اعلام کردیم که در این زمینه برنامه ریزی های لازم انجام شده و دیگر امکان لغو برنامه وجود ندارد؛ بنابراین امیر یوسفی بار دیگر قول مساعد داد که با نسخه اصلاحی و مناسب اکران ، راس ساعت 13 در سازمان سینمایی حاضر خواهد بود.
وی ادامه داد: ساعت از 13 که گذشت و خبری از آمدن امیر یوسفی نشد ما بار دیگر با وی مکرر و مستمر تماس گرفتیم اما ایشان دیگر پاسخ تلفن و پیامک های ما را نداد. به دنبال این رفتار، با مشورت معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان تصمیم گرفتیم که به احترام خبرنگاران و منتقدان حاضر در سالن، نسخه موجود در سازمان را که مربوط به بازبینی جشنواره فیلم فجر بود، را اکران کنیم.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمای با ابراز تاسف از اظهارات خلاف واقع و با چاشنی مظلوم نمایی محسن امیر یوسفی پس از پخش فیلم آشغال های دوست داشتنی در سالن اصلی سازمان سینمایی وزارت ارشاد و تلاش وی مبنی بر اینکه طوری جلوه دهد که از اکران فیلمش در وزارت ارشاد برای خبرنگاران کاملا بی اطلاع بوده، این عمل وی را رفتاری دور از اخلاق حرفه ای دانست.
صادقی گفت: امیدوارم محسن امیر یوسفی به جای بهره جویی از مشاوره های غلط برخی دوستان رسانه ای اش، کمی صادقانه تر درباره مسایل اظهار نظر کند؛ والا اثبات مکالمات تلفنی و پیامکی ما با ایشان با یک استعلام ساده از مخابرات امکان پذیر بوده و کار ساده ای است.
صادقی افزود: دوستانی که مرا از سال های دور می شناسند به خوبی می دانند که من اهل مصاحبه و ورود به حاشیه ها نبوده و نیستم. اما رفتار غیر صادقانه ایشان مرا وادار کرد تا درباره حیثیت سازمان محل خدمتم توضیحاتی را ارایه دهم.
محسن امیریوسفی پس از نمایش فیلم آشغال های دوست داشتنی در سالن اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز پنجشنبه، با فریاد گفت: نتیجه سه سال زحمت یک بدبخت و یک گروه باید با بدترین کیفیت تصویر و صدا نمایش داده شود؟ خجالت بکشید! اهالی مطبوعات باید با این وضع فیلم مرا ببینند؟ می گفتید خودم یک سالن می گرفتم. مخلص همه هم بودم. یعنی ما اینقدر بدبختیم؟ من خودم یک نسخه ای می آوردم که لااقل با صدا و تصویر خوب آن را برای خبرنگاران نمایش می دادید.
فراهنگ (4)**1983**1588
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن