تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820979620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمایه گذاران در همدان ظرف 24 ساعت جواز تأسیس دریافت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرمایه گذاران در همدان ظرف 24 ساعت جواز تأسیس دریافت می کنند همدان- ایرنا- استاندار همدان روز جمعه در جمع خبرنگارن گفت: هر سرمایه گذاری که به استان وارد شود ظرف 24 ساعت برای وی جواز تأسیس صادر خواهد شد.


به گزارش ایرنا ˈمحمد ناصر نیکبختˈ روز جمعه در حاشیه افتتاح پیست اسکی ارسباران در مجموعه تفریحی گنجنامه همدان در جمع خبرنگاران گفت: هیچ فردی نمی تواند مانع توسعه اقتصادی و یا موجب کند شدن سرعت توسعه در استان همدان شود.
وی در باره بودجه استان همدان در سال 93 نیز گفت: بودجه همدان در سال 93 نسبت به سال 92 نزدیک به 34 درصد کاهش یافته است که امیدواریم با ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاری آنان کسری بودجه در سال آینده محسوس نباشد.
مقام عالی اجرایی استان همدان گفت: مقرر شد صدا و سیمای مرکز همدان به معرفی هر چه بهتر و بیشتر جاذبه های گردشگری استان همدان بپردازد و مسؤولان این مرکز نیز قول همکاری و مساعد را در این حوزه داده اند.
نیکبخت درباره میزان صادرات استان همدان گفت: با توجه به اینکه یکی از اهداف در اقتصاد مقاومتی توسعه صادرات است، هدف گذاری 700 میلیون دلار صادرات در سال آینده برای استان همدان انجام شده که زیرساخت های آن نیز مهیا شده است.
وی با تأکید بر اینکه در سال 1388 صادرات استان همدان به 700 میلیون دلار رسید بود اما پس از چند سال دوباره کاهش یافته و به 120 میلیون دلار در سال رسید، گفت: زیر ساخت های لازم برای افزایش تولید مهیا است و با تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و تأمین نقدینگی مورد نیاز شرکت ها تولیدی می توان صادرات سالانه 700 میلیون دلاری را محقق کرد.
استاندار همدان گفت: مهمترین مأموریت دولت، ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در جامعه است که به طور جدی به دنبال آن هستیم و با یاری خدا این هدف نیز محقق خواهد شد.
نیکبخت درباره نحوه انتصاب مدیران دستگاه های اجرایی استان نیز گفت: انتصابات بر اساس تخصص و اعتدال رخ داده است و افرادی برگزیده شدند که افراطی نبوده و به کار خود مسلط باشند و توانایی آنان اثبات شده باشد.
7532**551**1504
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن