تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814862299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ولایت فقیه عامل امنیت و جلوگیری از اختلاف در جامعه اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه تربت حیدریه: ولایت فقیه عامل امنیت و جلوگیری از اختلاف در جامعه اسلامی است تربت حیدریه - ایرنا - امام جمعه تربت حیدریه گفت: ولایت فقیه مهمترین عامل امنیت و جلوگیری از اختلاف در جامعه اسلامی است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈمهدی شریعتی تبارˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته تربت حیدریه، افزود: همه توطئه های استکبار با مدیریت و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب نقش بر آب شده است.
وی با اشاره به موضوع اقتصادی مقاومتی، گفت: یکی از اصول اقتصاد مقاومتی بحث ساده زیستی و جلوگیری از اسراف است که باید همه و بویژه مسوولان برنامه ریزی داشته باشند.
امام جمعه تربت حیدریه با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: آن حضرت عامل امنیت و جلوگیری از اختلاف را امامت می دانستند.
حجت الاسلام شریعتی تبار افزود: برای رسیدن به سعادت و خوشبختی در دنیا و آخرت باید زندگی نورانی و کوتاه حضرت فاطمه زهرا(س) را در سیره و زندگی خود الگو قرار دهیم.
وی با اشاره به سکوت مجامع بین المللی در خصوص جنایت بشری در کشورهای اسلامی، افزود: متاسفانه دبیر کل سازمان ملل متحد نسبت به جنایاتی که علیه مردم بیگناه صورت می گیرد سکوت می کند.
او با اشاره به مواضع رییس قوه قضاییه در خصوص دیدار کاترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با فتنه گران ،گفت: مردم ایران از ورود قوه قضاییه در خصوص دیدارهای مخفی غربی ها با فتنه گران حمایت کرده و خواستار پیگیری این مسئله هستند.
امام جمعه تربت حیدریه افزود: این دیدار برخلاف کنوانسیونهای بین المللی و عرف دیپلماتیک بود و وزارت امورخارجه نباید اجازه چنین دیدارهایی را بدهد.
2691/659
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن