تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815355331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حواشی دیدار گیتی‌پسند و شهرداری ساوه/ گیتی‌پسند قهرمان نشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان
حواشی دیدار گیتی‌پسند و شهرداری ساوه/ گیتی‌پسند قهرمان نشد
اصفهان – خبرگزاری مهر: تماشاگران تیم فوتسال گیتی‌پسند بعد از قهرمان نشدن تیم اصفهانی در لیگ برتر، به تشویق علی افضل، سرمربی سابق این تیم پرداختند.



به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و شهرداری ساوه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است: * برای تماشای این مسابقه حدود 700 تماشاگر به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده بودند و به تشویق تیم اصفهانی می‌پرداختند. * احمد اسماعیل‌پور، بازیکن گیتی‌پسند پس از تعویض در نیمه نخست بازی به نشانه اعتراض بطری و کاورش را پرت کرد و کفش‌هایش را در آورد. * این بازیکن بعد از چند دقیقه بار دیگر وارد زمین شد تا برای تیم گیتی‌پسند بار دیگر بازی کند. * در بین دو نیمه تعدادی از تماشاگران با شیپور شور و هیجان ایجاد کردند و در صدد ایجاد روحیه در بازیکنان تیم گیتی‌پسند بودند. * باشگاه گیتی‌پسند بین دو نیمه به 10 نفر از تماشاگران خود که در مسابقه ویژه این دیدار شرکت کرده بودند، به قید قرعه، جایزه داد. * بعد از پایان دیدار دبیری تبریز و تاسیسات دریایی و پس از اینکه مشخص شد بازیکنان گیتی‌پسند به قهرمانی دست پیدا نکردند، این بازیکنان شعارهایی علیه قرچک و تبانی تبریز و قرچک سر دادند. * تشویق علی افضل، سرمربی سابق تیم گیتی‌پسند با شعار "سلطان علی افضل" از دیگر حواشی دقایق پایانی این بازی بود؛ وی در فصل گذشته گیتی‌پسند را قهرمان کرد اما در نهایت از این تیم کنار گذاشته شد. * رضا لک، سرمربی گیتی‌پسند و اسماعیل‌پور، بازیکن این تیم، در طول مسابقه امروز بارها با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند. * جام و تدارکات جشن قهرمانی در ورزشگاه پیروزی اصفهان دیده شده بود اما با توجه به قهرمان نشدن گیتی‌پسند در این بازی، جشنی برای قهرمانی برگزار نشد. دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و شهرداری ساوه با نتیجه 3 بر یک به سود گیتی‌پسند به پایان رسید و تیم اصفهانی به مقام نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر دست یافت.  


۱۳۹۲/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن