تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814692243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروی: حضور بانوان در عرصه های علمی، پژوهشی از افتخارات نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مروی: حضور بانوان در عرصه های علمی، پژوهشی از افتخارات نظام است قم - ایرنا - معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: از برکات و افتخارات نظام اسلامی حضور بانوان در عرصه های مختلف علمی، تحقیقی، پژوهشی و تحصیل علوم حوزوی است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈاحمد مرویˈ روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از برترین های جشنواره قرآنی حوزه های علمیه خواهران کشور بیان داشت: پیش از انقلاب افراد بسیار معدودی از بانوان، علوم دینی را فرامی گرفتند و فعالیت آنها بسیار محدود بود.
وی ابراز داشت: امروز به برکت نظام اسلامی، هزاران نفر از بانوان متعهد، با انگیزه و با استعداد در زمینه تحقیق و تحصیل و دانش آموزی علوم حوزوی فعالیت می کنند.
معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه اسلام بر خلاف نظام های طاغوتی و مادی نگاه ویژه ای به زن دارد، اضافه کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید در مورد حقوق زن از دنیای غرب پرسشگر باشیم نه اینکه پاسخگوی آنها باشیم باید آنها را به محکمه بکشانیم زیرا جفای بزرگی در حق بخش عظیمی از جامعه انجام داده اند.
وی در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: هر کس که ادعایی در مورد ارتباط با امام زمان(عج) و حضرت زهرا(س) داشت نمی توان آن را نقل کرد، البته در این میان حقایقی هم وجود دارد اما هرکسی نمی تواند به این حقایق دسترسی داشته باشد.
مروی افزود: از آفت های امروز جامعه دینی این است که شیادهایی به نام دین، مذهب، مقدسات و ائمه(ع) بساطی درست کرده اند و تعجب آور است که برخی از مردم تحت تاثیر این القائات بظاهر رحمانی و بواقع شیطانی قرار می گیرند.
وی گفت: اگر کسی غیب گفت نباید قبول کنیم که با خدا و امام زمان(عج) مرتبط است.
مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور نیز در این نشست بر ضرورت توجه به توسعه حقایق قرآن در فضای مجازی تاکید کرد.
به گزارش ایرنا،حجت الاسلام والمسلمینˈمحمودرضا جمشیدیˈ با اشاره به فعالیت حدود دو هزار وبلاگ از سوی طلاب خواهر اظهار داشت: اگر وجود فضای مجازی تهدید است، فرصت نیز به شمار می آید و باید از این طریق، بیان قرآن را به اقصی نقاط عالم برسانیم.
وی افزود: اگر ملت، امت و دانشمندی به این اعتقاد داشت که ثقلین از هم جدا می شوند خود را از معارف اسلامی و وحی الهی جدا و دور کرده است.
مدیر حوزه های علمیه خواهران افزود: مصائبی که بر اهل بیت(ع) وارد شد برای جداکردن قرآن و عترت از هم بود و ایستادگی معصومین برای پافشاری و حفظ این دو بود.
وی افزود: اسلام و انقلاب به سنگربانانی احتیاج دارند که از آنها دفاع جانانه داشته باشند لذا خواهران طلبه باید از این فرصت استفاده کنند و در راه هدایت دیگران بکوشند.
وی برگزاری جشنواره های مختلف را فرصتی برای شناسایی ظرفیت های طلاب از سوی آنان دانست و تصریح کرد: این اول راه است و برگزیدگان این جشنواره ها باید در ادامه مسیر کوشاتر باشند.
هشتمین جشنواره قرآنی حوزه های علمیه خواهران روز پنجشنبه پس از دو روز برگزاری با تجلیل از برگزیدگان در مجتمع نرجس خاتون قم به کار خود پایان داد. ک/2
7408 / 553
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن