تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821033969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الگوی مصرف نان در مشگین شهر اصلاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

الگوی مصرف نان در مشگین شهر اصلاح می شود مشگین شهر ، اردبیل - ایرنا - سرپرست فرمانداری مشگین شهر گفت: نظارت ویژه بر بهبود کیفیت و اصلاح الگوی مصرف نان از سیاست های اصلی شورای آرد و نان این شهرستان در سال آینده خواهد بود.


به گزارش ایرنا ، ابراهیم امامی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی شورای آرد و نان مشگین شهر افزود: در حالی که تعداد نانوایان این شهرستان فقط هشت درصد سایر صنوف را تشکیل می دهد 80 درصد از جرایم و تخلفات صنفی از این بخش گزارش شده است.
وی گفت: مماشات با نانوایی های متخلف و عدم سختگیری به بهانه های واهی موجب تضییع حقوق مردم شده و فرمانداری مصمم است بدون در نظر گرفت ملاحظات مختلف به وظیفه اصلی خود که همان صیانت از حقوق شهروندان است عمل کند.
وی افزود: حمایت های قانونی از نانوایان زحمتکش و نمونه و همچنین حمایت از بخش خصوصی برای ایجاد مجتمع های تولیدی نان صنعتی و بهداشتی از دیگر برنامه های کاری فرمانداری خواهد بود.
وی با بیان این که برای ارتقای کیفیت نان می توان با برگزاری کلاس های آموزشی قدم های موثری برداشت خواستار همکاری بیشتر مرکز آموزش فنی حرفه ای با اتحادیه نانوایی این شهرستان شد.
وی اظهار کرد: اعضای شورای آرد و نان باید به صورت تخصصی و با بررسی و تحلیل راهکارها و برنامه های اجرایی در این زمینه تلاش بیشتری کنند.
وی گفت: شهرستان مشگین شهر دارای 340 واحد نانوایی فعال با سهم سرانه 5/7 کیلو آرد است.
وی عمده ترین تخلفات بررسی شده در سال جاری در این شهرستان را مربوط به موضوعات عدم رعایت بهداشت ، کیفیت نامناسب نان ، عدم حضور متصدی ، تعطیلی بدون مجوز ، عدم رعایت ساعات پخت و عدم نصب تابلوی مشخصات خبازی ذکر کرد.
وی افزود:امسال نانوایان خاطی این شهرستان به پرداخت بیش از سه میلیارد و 600 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.
امامی همچنین از فعالیت 15 واحد نانوایی ویژه مسافران و میهمانان نوروزی خبر داد.
7117/594/530
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن