تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815290412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلاقیت و نوآوری در مدیریت شهری اجتناب ناپذیر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خلاقیت و نوآوری در مدیریت شهری اجتناب ناپذیر است کرمانشاه - ایرنا - سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: باید در مدیریت شهری دنبال فرصت های نو توام با خلاقیت و نوآوری بود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمجتبی نیک کردارˈ روز پنجشنبه در همایش ˈشهر خلاق و توسعه پایدارˈ که به اهتمام سازمان همیاری شهرداری های استان کرمانشاه در هتل پارسیان برگزار شد، اظهار کرد که آنچه آفت امروز شهرهای ما بخصوص کرمانشاه است، در واقع فاصله گرفتن متولیان شهری از آرمان ها و داشتن شهری آرمانی است.
وی افزود: باید مزیت های بالقوه شهرها را شناسایی کنیم و با راه اندازی یک توفان فکری که نتیجه هم افزایی تخصص و توان کارشناسان مجرب است، آنها را به فعلیت در آوریم تا گام هایی موثر در راه توسعه شهری برداریم.
نیک کردار همچنین ایجاد زمینه های رفاهی، اقتصادی و تفریحی در یک کلانشهر را کاری مشکل ارزیابی کرد و گفت: همه باید برای رسیدن به یک شهر آرمانی و ایده آل تلاش کنیم.
در ادامه، مدیرعامل سازمان هماری شهرداری های استان کرمانشاه نیز با اشاره به حضور شهرداران و اعضای شورای شهرهای استان های کردستان و ایلام در همایش امروز گفت: شهرداری ها خدمات شان را بی واسطه به مردم ارائه می کنند.
ˈنلسون حضرتیˈ اظهار کرد که شهرداران هم همیشه از راحتی خود می گذرند تا مردم ساکن شهرها را در رفاه قرار دهند.
وی شهر کرمانشاه را پایگاه تجمیعی خدمات در غرب کشور ارزیابی کرد و گفت: از زمان تجارت در جاده ابریشم، این شهر همچنان در محور ارائه خدمات بوده است.
وی تاکید کرد که باید نگاه خلاقانه به شهرها داشته باشیم تا آبادانی و آسایش را برای مردم به ارمغان بیاوریم.
571/567
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن