تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814754507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنان رکن اصلی خانواده و شالوده اصلی اجتماع هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار خراسان رضوی: زنان رکن اصلی خانواده و شالوده اصلی اجتماع هستند مشهد- ایرنا-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت:زنان رکن اصلی خانواده و شالوده اصلی اجتماع هستند و در تربیت نسلهای آینده نقش مهمی بر عهده دارند.


علی اصغر رشید روز چهارشنبه در جلسه ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر استان خراسان رضوی از تداوم برنامه های دستگاههای اجرایی استان در حوزه زنان به صورت دائمی و در تمام ایام سال خبر داد.
وی افزود:به همین منظور دبیرخانه دائمی ستاد برنامه های مرتبط با امور زنان و خانواده پس از بررسی های لازم تشکیل و نسبت به دریافت نظرات و برنامه های عملیاتی دستگاهها اقدام خواهد کرد.
وی از تمام مسوولان کمیته های هشت گانه ذیل ستاد خواست تا برنامه های مربوط به گرامیداشت مقام زن را تا 24 اسفند ماه به دبیرخانه ارسال کنند.
وی به بررسی مشکلات کمیته های هشت گانه ذیل این ستاد در برگزاری برنامه های سالهای گذشته که توسط تیم نظارت و ارزیابی احصا شده بود پرداخت.
رشید اظهار داشت: به منظور ارتقای کیفیت و اثر بخشی برنامه ها در سال کنونی و همچنین جلوگیری از فعالیتهای موازی توسط کمیته، باید اقدامات لازم صورت گیرد.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت افراد توانمند، خلاق و نخبه در تدوین برنامه ها، به کارگیری تجربیات مفید سایر استانها در این حوزه ها را خواستار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی همچنین استفاده از ظرفیت صدا و سیما به منظور تولید برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی و آموزشی در راستای بهبود وضعیت زنان را ضروری دانست.
رشید با اشاره به برگزاری کنگره سراسری حضرت زهرا(س) در ایام ولادت بانوی بزرگ اسلام، گفت: به منظور برگزاری هرچه با شکوهتر و پر محتواتر این کنگره باید از توان کمیته های ذیل ستاد بهره جست.
انجام مطالعات تطبیقی در حوزه برنامه های برگزار شده در حوزه زنان طی سالهای گذشته و تهیه بانک اطلاعاتی زنان از دیگر مصوبات این جلسه بود.
همچنین در این جلسه هریک از اعضا نظرات و پیشنهادات خود در خصوص کمیت و کیفیت برگزاری برنامه های مرتبط با این هفته را ارایه و بر تداوم آنها در طول سال تاکید کردند.
1922/659
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن