تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801487177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلی ترین توقع خانواده شهدا از مسوولان، خدمت رسانی مطلوب به مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اصلی ترین توقع خانواده شهدا از مسوولان، خدمت رسانی مطلوب به مردم است قم - ایرنا - پدر شهیدان محمد تقی و روح الله صحفی گفت: اصلی ترین توقع خانواده شهدا از مسوولان خدمت رسانی مطلوب و خالصانه به مردم است، چراکه رضایت مردم متدین و مومن، رضایت شهدا را به همراه دارد.


حجت الاسلام والمسلمین ˈسید مهدی صحفیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: باید از طریق یادواره ها و نقل خاطرات شهدا، فرهنگ شهادت و ایثار را در بین نسل جوان ترویج دهیم.
وی گفت: در زمانی که دشمنان با تمام وجود جمهوری اسلامی را هدف هجمه های ناجوانمردانه قرار دادند، شهدا که برخاسته از قشرهای مختلف مردم بودند، برای دفاع از استقلال کشور در صحنه حاضر شده و جان خود را فدا کردند.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی مسوولان باید با خدمت به مردم و ترویج برنامه های فرهنگی، اجازه تضعیف ارزش ها و آرمان های انقلاب را ندهند.
حجت الاسلام صحفی گفت: البته مسوولان خود بیدار و آگاه هستند که چگونه به مردم و شهدا خدمت کنند و در این زمینه تلاش های لازم را انجام خواهند داد.
این پدر شهید خاطرنشان کرد: ملت متکی به خداوند متعال و فرهنگ ایثار و شهادت، هرگز شکست پذیر نیست و خداوند ما را در زمان سختی ها تنها نخواهد گذاشت.
وی افزود: شهدا از ما انتظار دارند نسبت به هم دلسوز بوده و در برابر دشمنان کنار هم باشیم، از حقانیت دین اسلام دفاع کنیم و فرهنگ شهادت، از خودگذشتگی و ایثار را نیز در جامعه به خصوص بین جوانان ترویج دهیم.
همچنین همسر حجت الاسلام والمسلمین شهید غلامحسین حقانی گفت: خواسته اصلی شهدا از مسوولان و مردم، پیروی از دستورات دین و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب است و نسل جوان باید با خاطرات و آرمان های شهدا آشنا شوند.
ˈمعصومی نعیمیˈ خاطرنشان کرد: شهدا خود را وقف اسلام، انقلاب و خدمت رسانی به مردم کردند و ما نیز باید در مسیر و خط شهدا حرکت کنیم.
وی با نقل خاطره ای از شهید حقانی گفت: روزی آن شهید بزرگ گفت ˈما انقلاب کردیم و تا خون در رگ داریم باید به مردم و این انقلاب خدمت کنیم تا نمره 20 بگیریمˈ و پیوسته از ما می خواستند که برای موفقیت در خدمت رسانی به مردم برای ایشان دعا کنیم.
همسر نماینده اولین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم ما در برابر سختی ها، گرانی و تورم خم به ابرو نمی آورند و در برابر زیاده خواهی های دشمنان با تمام وجود می ایستند بنابراین باید قدر این مردم را بدانیم.
نعیمی ادامه داد: باید از طریق برنامه های بنیاد شهید، زمینه حضور خانوداه شهدا در بین نسل جوان و طرح خاطرات آن بزرگان بیشتر فراهم شود.
وی به عنوان نمونه گفت: اگر بخواهم خاطرات شهید حقانی را مطرح کنم شاید روزانه بتوان یک کتاب را ارائه داد، این خاطرات برای نسل جوان بسیار مفید است.
همسر شهید حقانی با انتقاد از برخی برنامه های تلویزیونی گفت: شهدا برای دفاع از ارزش های انقلاب و مقابله با بدحجابی و بی حجابی جان خود را فدا کردند ولی برخی برنامه های صدا و سیما، انسان را رنج می دهد.
نعیمی افزود: باید امر به معروف و نهی از منکر را نیز در جامعه ترویج دهیم و اجازه ندهیم آرمان ها و ارزش هایی که شهدا به خاطر آنها به شهادت رسیدند، کم رنگ شود.
شهید حقانی در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در ۷ تیر ۱۳۶۰ به شهادت رسید.
7401 / 553
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن