تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801500224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اورژانس 115 قزوین ایام نوروز آماده خدمت رسانی به مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اورژانس 115 قزوین ایام نوروز آماده خدمت رسانی به مردم است قزوین-ایرنا- رییس مرکز مدیریت سوانح و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: اورژانس 115 استان در ایام نوروز به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم استان و مسافران نوروزی است.


ˈحبیب اله بهتوییˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تدابیر لازم برای خدمات رسانی مطلوب اورژانس به مردم و مسافران نوروزی در قالب ستاد هماهنگی خدمات سفر اندیشیده شده و ما و همکارانمان برای خدمات رسانی مطلوب و شبانه روزی به مسافران آماده هستیم.
وی اضافه کرد: مرکز فوریت های پزشکی استان از 26 اسفند ماه تا 15 فروردین سال آینده علاوه بر 50پایگاه ثابت (34 جاده ای و 10شهری)، چهار پایگاه موقت نیز در محورهای سه راهی شهرصنعتی البرز، سه راهی رحیم آباد تاکستان، آوج و قاقازان ایجاد می کند.
بهتویی ادامه داد: همچنین چهار ایستگاه سلامت نیز در ورودی شرقی استان قزوین در آبیک، ورودی و خروجی آزاد راه قزوین رشت(عوارضی 4)، ایستگاه عوارضی آزاد راه قزوین_ زنجان و آوج مستقر خواهد شد.
وی اظهار داشت: 50 دستگاه آمبولانس در طرح نوروزی اورژانس 115 به صورت شبانه روزی در ناوگان اورژانس استان به ارایه خدمت خواهند پرداخت.
بهتویی خاطرنشان کرد: براساس آمارهای شش ماهه اول سال جاری در استان، میانگین حضور تکنسین های اورژانس بر بالین مصدومین در شهر5.30 دقیقه و در جاده ها 9 تا 10 دقیقه است.
وی تاکید کرد: مسافران و مردم در این ایام بیش از پیش به سلامتی خود و خانواده اهمیت دهند، توصیه های ایمنی در جاده ها را رعایت کنند و در مهمانی ها نیز اعتدال در مصرف شیرینی و تنقلات را مدنظر قرار دهند.
رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین از مردم و میهمانان نوروزی خواست تا در هنگام بروز حوادث بلافاصله با 115 تماس بگیرند و با ارایه آدرس دقیق محل حادثه با مأموران اورژانس همکاری داشته باشند.
7388/ 614
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن