تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818737119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محیط زیست قزوین آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

محیط زیست قزوین آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است قزوین - ایرنا - معاون فنی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: به منظور اطلاع رسانی و آشنایی بیشتر مردم با زیستگاهها، مناطق دیدنی و تفرجگاههای استان محیط زیست قزوین آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است .


به گزارش ایرنا، ˈسیاوش شمسی پورˈ روز سه شنبه در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی که با حضور معاونین، کارشناسان، روسای ادارات محیط زیست شهرستان ها و مسوولین ستادی در محل این اداره کل برگزار شد، افزود: در راستای اطلاع رسانی و آشنایی مردم با زیستگاهها، مناطق دیدنی و تفرجگاههای استان، مفاهیم محیط زیست و جلوگیری از آلودگی آن، بروشورهایی تدوین و در مراکز و کمپ های ویژه در ایام نوروز در بین گردشگران توزیع خواهد شد.
وی اظهار کرد: با هماهنگی مدیریت پسماند شهرداری قزوین و شهرداری های مراکز شهرستان ها در مسیرهای پرتردد تفرجگاهی مخازن زباله تعبیه و همچنین در روز انس با طبیعت کیسه های زباله در بین مردم توزیع می شود.
شمسی پور با اشاره به اقدامات و هماهنگی ها به منظور جلوگیری از خرید و فروش جانوران وحشی در سطح استان، تاکید کرد: یگان حفاظت اداره کل با همکاری نیروی انتظامی و دامپزشکی استان تدابیر لازم جهت برخورد با متخلفین به اجرا خواهد گذاشت.
معاون فنی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین ادامه داد: در راستای معرفی گونه های جانوری و زیستگاه های استان در ایام تعطیلات نوروزی(تا 15 فروردین) موزه تاریخ طبیعی شهر محمدیه به صورت تمام وقت جهت بازدید علاقمندان باز خواهد بود.
وی، همچنین از واحدهای شهرستانی و محیط بانی ها درخواست کرد؛ با هماهنگی بخشداری و شهرداری ها نسبت به پاکسازی مناطق آلوده به زباله قبل از آغاز سال نو اقدام کنند.
شمسی پور یادآور شد: با توجه به گستره اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما جهت تنویر افکار عمومی و آگاه سازی مردم تیزرهایی با مضامین زیست محیطی تاثیر گذار تهیه و از طریق این رسانه پخش خواهد شد.
7390/616





13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن