تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818737359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازرسی کامل از واحدهای تهیه و توزیع مواد غذایی در ایام نوروز صورت می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران: بازرسی کامل از واحدهای تهیه و توزیع مواد غذایی در ایام نوروز صورت می گیرد ساری- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: به منظور حفظ بهداشت و سلامت مردم، بازرسی کامل از تمامی واحدهای تهیه و توزیع مواد غذایی استان در ایام نوروز صورت می گیرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر ˈقاسم جان باباییˈ روز شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه اعضای هیات رییسه دانشگاه نیز هر روز در ایام نوروز از مراکز دولتی، خصوصی و بهداشتی بازدید می کنند افزود: مردم نیز از مکانهایی که نکات بهداشتی در آن رعایت می شود خرید کنند.
وی با اشاره به 30 هزار واحد عرضه کننده مواد غذایی در استان بیان کرد: 96 کارشناس بهداشتی در استان از این مکانها بازدید می کنند.
وی اظهار داشت: اجرای نظارت و بازرسی برای ما اهمیت ویژه ای دارد و از نظر تعداد بازرسان واحدهای تهیه و توزیع مواد غذایی کمبودی نداریم.
وی فعالیت افرادی را که در ایام عید اقدام به فروش برخی اقلام و مواد غذایی می کنند که مرتبط با حرفه آنها نیست را یکی از دغدغه های مسوولان حوزه سلامت دانست و ادامه داد: این افراد با عرضه محصولاتی از قبیل آجیل و شیرینی در خیابانها علاوه بر به خطر انداختن سلامت مردم، چهره شهر را نیز ناخوشایند می کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به فعالیت کمیته بهداشت و درمان در طرح ستاد تسهیلات سفر نوروزی استان، گفت: دارو و تجهیزات مورد نیاز پزشکی در ایام نوروز به اندازه کافی در دسترس خواهد بود.
دکترجان بابایی افزود: مرکز اطلاعات دارویی دانشگاه به شماره1490 در ایام نوروز با حضور کارشناسان و متخصصان داروسازی فعال و آماده راهنمایی و پاسخگویی به سوالات حوزه دارویی مردم هستند.
وی بیان کرد: با توزیع بروشور بین مسافران اطلاعات کامل در مورد مراکز درمانی آماده به خدمت و مراکز شبانه روزی فعال بهداشتی و همچنین مسایل درمانی و دارویی در اختیار مسافران قرار می گیرد.
وی در پایان از افتتاح اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (ره) نور خبر داد و گفت: به منظور ارایه خدمات مطلوب به مراجعه کنندگان در ایام نوروز، این اتاق عمل با شرایط کاملا استاندارد به بهره برداری می رسد.ک/3
7330/503
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن