تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801487978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم خدمت‌رساني ويژه به خانواده شهدا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۴۳ب.ظ)
در ديدار رييس شوراي اسلامي و شهردار منطقه 8 مشهد با خانواده شهدا تاکيد شد؛ لزوم خدمت‌رساني ويژه به خانواده شهدا رييس شوراي اسلامي شهر مشهد گفت: امروز شهيدان حق بزرگي بر گردن ما دارند و احترام به خانواده‌هاي آنها وظيفه همه مسوولان است.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي شهرداري مشهد، محمدکمال سرويها در ديدار با خانواده برادران شهيد خليلي که با حضور شهردار منطقه 8 مشهد و مصادف با ولادت با سعادت حضرت زينب(س) و روز پرستار برگزار شد، ضمن تجليل از مقام اين شهيدان گفت:‌ هدف از اين مراسم تجديد بيعت با آرمان‌هاي شهدا و ارج نهادن به مقام آنها است.
وي افزود: امروز شهيدان حق بزرگي بر گردن ما دارند و احترام به خانواده‌هاي آنها وظيفه همه مسوولان است.
رييس شوراي اسلامي شهر مشهد خاطرنشان کرد: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامي ما هستند، همچنان که مقام معظم رهبري فرمودند"مظهر قدرت ايران شهدا هستند و بر اين اساس همه ما بايد ادامه دهنده راه اين عزيزان در راستاي حفظ و کيان از دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران باشيم"
ايجاد بستر خدمت در کشور مديون جانفشاني شهيدان است
در ادامه اين ديدار جواد اصغري، شهردار منطقه 8 مشهد نيز بيان کرد: بي‌شک صبر و ايمان خانواده‌هاي شهداست که هر روز بر طراوت و صلابت شهيدان مي‌افزايد.
وي با بيان اينکه خانواده شهيدان سرمايه‌هاي انقلاب هستند، تصريح کرد: امروز درخت تنومند انقلاب اسلامي شکوه و ثمره خود را مديون آبياري خون شهيداني است که بي هيچ ادعايي و فقط با اخلاص و ايمان جان خود را تقديم اين مرز و بوم کردند.
شهردار منطقه 8 مشهد اضافه کرد: اگر امروز زمينه و بستر براي خدمت و امنيت در کشور فراهم شده مديون و مرهون ايثارگري و جانفشاني شهداي انقلاب و دفاع مقدس است.
وي گفت: صبر و استقامت خانواده‌هاي معزز شهيدان داراي ارزش و احترام است و خدمت‌رساني به آنان در تمام زمينه‌ها بايد به گونه‌اي ويژه صورت گيرد.
گفتني است اين ديدار با بازگويي خاطرات و خصوصيات اخلاقي شهيدان توسط خانواده‌ شهيدان خليلي ادامه يافت و در پايان ضمن تجليل ازخانواده معظم شهيدان با اهداي لوح تقدير و هدايايي به رسم يادبود و با عنايت به تقارن زماني با هفته درختکاري دو درخت سرو نيز به نام اين دو برادر در مقابل درب منزل‌شان کاشته شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن