تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801487250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانواده شهداء و ایثارگران چشم و چراغ جامعه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خانواده شهداء و ایثارگران چشم و چراغ جامعه هستند سلماس، ارومیه ـ ایرنا ـ فرماندار سلماس گفت: خانواده معظم شهداء و ایثارگران چشم و چراغ جامعه ایرانی هستند و حضور آنها در جامعه بسیار ارزشمند و مغتنم است.


مرتضی نظری روز شنبه در جلسه مشاورین مشورتی و معتمدین معین ایثارگران شهرستان سلماس اظهار کرد: ایثارگران و خانواده معظم شهداء با خدا معامله کرده اند و از فضل بیکران الهی برخوردارند.
وی افزود: حضور پرشور مردم در جبهه های جنگ نشانه پشتیبانی مردم ولایتمدار ایران از اسلام و عقیده و نظام اسلامی بود.
فرماندارسلماس دوران دفاع مقدس را اوج مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: در طول دفاع مقدس دنیای غرب به تجهیز رژیم بعث عراق پرداخت و انقلاب نوپای ما را نشانه گرفت اما آنها به تنها چیزی که نمی اندیشیدند قدرت ایمان و عشق مردم ایران به ولی فقیه خود بود.
وی خاطرنشان کرد: ایثارگران مایه افتخار جامعه هستند و هر جا که حضور دارند آرامش و اعتماد مردم در آنجا پررنگ است.
وی اظهار کرد: حضور ایثارگران و یادگاران هشت سال حماسه و ایثار در جامعه به اندازه انقلاب قیمت دارد، وجود آنان در جامعه هم چون وجود عمار و یاسر در سپاه امیرالمومنین است.
مسئول رسیدگی به وضعیت امورایثارگران سلماس هم دراین جلسه خاطرنشان کرد: ایثارگران تنها در میدان های نبرد پیشتاز نبوده اند بلکه امروز نیز در تمام صحنه ها با قدرت به فعالیت مشغولند، حتی در بعضی عرصه ها از دیگران گوی سبقت ربوده اند.
حسن یونسی اضافه کرد: ایثارگران در عرصه های فرهنگی در مقابل شبیخون دشمن، صف های مستحکمی هستند و آثار عمیق و شگرفی در جامعه بر جای نهاده اند.
وی با بیان اینکه کارنامه درخشان دوران دفاع مقدس موجب اقتدار نظام در عرصه های بین المللی شده است، تصریح کرد: برای حفظ این اقتدار باید به ارزش های دوران دفاع مقدس توجه بیشتری شود و ترویج چنین فرهنگی غنی موجب عزتمندی در عرصه های مختلف و حفظ این روحیه نیز موجب ناامیدی دشمنان می شود.
یونسی گفت: خدمت رسانی و جلب رضایت مردم مهم ترین جبهه است و ایثارگران عزیز در صف نخست این جهاد هستند.
دراین جلسه به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا به 22 نفرازایثارگران وجانبازان شهرستان سلماس جوایزی اهدا وازمجاهدت های آنان تجلیل شد.
7127/583
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن