تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818728569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام خانواده شهدا/ برپایی جشن روز درختکاری


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اعزام خانواده شهدا/ برپایی جشن روز درختکاری
رییس اداره فرهنگی شهرداری منطقه هفت گفت: پنج‌شنبه آخر سال خانواده معظم شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به بهشت زهرا(س) اعزام خواهند شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، هادی حسین‌زاده رییس اداره فرهنگی شهرداری منطقه هفت از برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها در آستانه سال جدید در این منطقه خبر داد و افزود: پنج‌شنبه آخر سال خانواده معظم شهدا باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به بهشت زهرا(س) اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به دیدار با خانواده شهدای منطقه همزمان با روز بزرگداشت شهدا یادآور شد: در این ویژه برنامه مسئولان شهرداری منطقه با هدف پاسداشت رشادت‌های خانواده شهدا و قدردانی از خانواده معظم آنها در تاریخ 22اسفند ماه به دیدار 20خانواده شهید می‌روند.
وی تصریح کرد: با اشاره به برنامه‌های دیگر این معاونت در آستانه سال جدید جشن روز درختکاری 15اسفندماه در بوستان‌های سطح منطقه برپا و میان شهروندان نهال توزیع می‌شود.

حسین‌زاده با اشاره به غبارروبی مساجد به مناسبت استقبال از بهار افزود: این مراسم با هدف ترویج فرهنگ و نماز و نمازخوانی در مساجد سطح منطقه و در هفته آخر اسفند ماه انجام می‌شود.

به گفته رییس اداره فرهنگی شهرداری منطقه هفت، تقدیر از هزار مهندس به مناسبت روز بزرگداشت خواجه نصیر طوسی در دانشگاه خواجه نصیر طوسی از دیگر اقداماتی است که دراین اداره اجرا خواهد شد.

انتهای‌پیام/








تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن