تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818936965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبود انبارهای عمومی در گمرک زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان کلانتری اعلام کرد:
نبود انبارهای عمومی در گمرک زنجان
زنجان - خبرگزاری مهر: نایب‌ رئیس اتاق بازرگانی زنجان، نبود انبارهای عمومی در گمرک زنجان را یکی از مشکلات اساسی تجار زنجان اعلام و آن را یک دغدغه جدی دانست.



به گزارش خبرگزاری مهر، علی کلانتری افزود: برای ساخت و ایجاد انبارهای عمومی در گمرک زنجان کارهای زیادی انجام شده و حتی در کارگروه نیز مصوب شده است، ولی با توجه به اینکه مجوز انبارهای عمومی را باید تهران صادر کند، تاکنون این مجوز صادر نشده و این کار موجب شده، صنعت‌گران که با زحمت بسیار در شرایط تحریم مواد اولیه‌ وارد می‌کنند متضرر شوند.

وی با بیان اینکه تا وقتی که تمرکززدایی در گمرک صورت نگیرد این مشکلات همیشه برای تجار وجود خواهد داشت، افزود: گمرک مرکزی به دلیل عدم شناخت کافی از نیازها، ظرفیت‌ها و جغرافیای استان نمی‌تواند تصمیم صریح و مفیدی اتخاذ کند،‌

 کلانتری افزود:  اگر این تفویض اختیار به گمرک زنجان صورت گیرد مسوولان گمرک زنجان می‌توانند بر اساس ظرفیت‌ها، نیازها و پتانسیل‌های استان، مسایل را تشخیص دهند و گزارش آن را به مرکز منعکس کنند، ولی اگر صبر کنیم آن‌ها برای ما تصمیم بگیرند، خیلی چیزها بعد از گذشت زمان تاثیرپذیری خود را از دست می‌دهد یا توجیهی برای انجام آن نخواهد بود

نایب‌رییس اتاق زنجان با تأکید بر اینکه در صورتی که کارهای کارشناسی و اداری در استان انجام شود، بازرگانان مشکلات کمتری خواهند داشت، ادامه داد:  متأسفانه به علت عدم شناخت گمرك مركزي از موقعیت‌های استان و دخالت‌های بی‌مورد، زحمات و پیگیری‌های اتاق بازرگانی نیز به نتیجه نمی‌رسد.

 کمک 7 ميليارد و 300 ميليون ريالي حاميان به ايتام زنجاني با حضور در خانه انفاق معاون توسعه مشارکت‌هاي مردمي کميته امداد استان زنجان از کمک 7 ميليارد و 300 ميليون ريالي حاميان به ايتام زنجاني با حضور در خانه انفاق خبر داد.  رضا حسنلو افزود: خانه انفاق يک مرکز نيکوکاري است که در راستاي تسريع امور خيرين ايجاد شده است.

وي با اشاره به اينکه خانه انفاق دو سال قبل در شب‌هاي قدر افتتاح شده است، اضافه کرد: با اطلاع رساني انجام شده و همچنين با همکاري صميمانه خيرين و مردم روز به روز ميزان کمک‌هاي مردمي در اين مرکز افزايش پيدا مي‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌هاي مردمي کميته امداد استان زنجان در ادامه با ارائه گزارشي از مبالغ کمک‌هاي جمع‌آوري شده در اين مرکز تصريح کرد: از زمان افتتاح خانه انفاق تاکنون 7 ميليارد و 362 ميليون ريال کمک مردمي در قالب طرح اکرام ايتام جمع‌آوري شده است.

اين مسئول با اشاره به اينکه در اين مدت 2 هزار و 9 حامي در خانه انفاق جذب شده است، بيان کرد: اين تعداد حامي کفالت 2 هزار و 573 يتيم را تقبل کردند.

حسنلو با اشاره به جمع‌آوري 92 ميليون ريال کمک مردمي در قالب طرح آزادسازي زندانيان اذعان داشت: طي اين مدت 118 ميليون و 814 هزار ريال فطريه عام در خانه انفاق جمع‌آوري شده است.

وي در ادامه از جمع‌آوري 94 ميليون و 867 هزار ريال کفاره در خانه انفاق خبر داد و گفت: طي اين مدت ميزان کمک‌هاي جمع‌آوري شده در طرح شفا 338 ميليون و 398 هزار ريال برآورد شده است.





 


۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن