تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 26 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801179606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تكميل طرح هاي نيمه تمام در اولويت برنامه هاي شهرداري برای سال‌ 93


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تكميل طرح هاي نيمه تمام در اولويت برنامه هاي شهرداري برای سال‌ 93
رييس شوراي اسلامي شهر اصفهان تكميل طرح هاي نيمه تمام و شاخص را جزء اولويت هاي اصلي شهرداري اصفهان در سال‌ آينده دانست و گفت: تكميل ميدان امام علي(ع)، سالن اجلاس، شهربازي روياها و تكميل بخشي از فاز اول قطار شهري از جمله پروژه هاي اصلي سال آينده است كه با اجراي اين طرح ها اصفهان در كالبد شهري و از منظر ملي و بين المللي در جايگاه اصلي خود قرار مي گيرد.
رضا اميني توفيق شورا را در دسترسي به هدف جلب تامين اعتماد عمومي به عنوان سرمايه هاي اجتماعي كه موجب توسعه و پيشرفت كشور مي شود، دانست و افزود: بهترين تنوع وظايف را در شهرداري داريم و بر طبق قانون بيشترين سطح تماس را شهرداري با مردم دارد. رييس شوراي اسلامي شهر اصفهان بيان داشت: رويكرد شهرداري در سال هاي اخير رعايت كرامت شهروندان بوده است لذا با توجه به زندگي امروز لازم است خدمات شهرداري به صورت الكترونيكي شود تا فعاليت ها شفاف و از سفرهاي شهري كاسته شود اين در حالي است كه رويكرد شوراي چهارم نيز پيروي از اين اصل مي باشد به طوريكه اعتماد مردم نسبت به حكومت افزايش يابد. اميني وي اظهار داشت: از ديگر رويكردهاي شوراي شهر كه در اين دوره به‌ آن توجه ويژه اي داريم بحث فرهنگ در راستاي حل بسياري از مشكلات و معضلات جامعه مي باشد اين در حالي است كه اگر كالبد توسعه يابد ولي سبك زندگي به صورت منطقي نباشد تاثيري را شاهد نخواهيم بود. رييس شوراي اسلامي شهر اصفهان با اشاره به شماره گذاري روزانه ۵۰۰ دستگاه خودرو در اصفهان و آلودگي هاي ناشي از آن تصريح كرد: روزانه ۵۰۰ دستگاه خودرو در اصفهان شماره مي شود كه فقط براي استقرار اين حجم خودرو بايد يك هزار متر شبكه معابر احداث شود. اميني با بيان اينكه طي سال هاي اخير امكان توسعه ناوگان حمل و نقل عمومي وجود نداشته گفت: اصفهان در حال حاضر جزء آلوده ترين شهرهاي دنيا محسوب مي شود و اگر در جهت اصلاح سبك زندگي حركت نكنيم تمام فعاليت ها بي نتيجه خواهد بود. وي اصلاح الگوي مصرف در اين زمينه را بسيار موثر خواند و اذعان داشت: رهبر معظم انقلاب در سال هاي اخير اقدام به نامگذاري سال ها با عناويني همچون اصلاح الگوي مصرف و غيره نمودند كه نقطه آغازي بر اين فعاليت ها است. رييس شوراي اسلامي شهر اصفهان با اشاره به مصرف بالاي انرژي در كشور عنوان كرد: مصرف انرژي در كشور بسيار بالا است به طوريكه مصرف روزانه گاز در ايران از كشور چين بيشتر بوده و روزانه ۷۰ ميليون ليتر بنزين در كشور مصرف مي شود كه اين رقم در ايام نوروز و تابستان كه مسافرت ها افزايش مي يابد به ۱۰۰ ميليون ليتر در روز نيز مي رسد. وي افزود: اگر ۲۰ ميليون ليتر گاز سي. ان. جي نيز به آن اضافه شود آمار بسيار زيادي است كه حاصل آن آلودگي هوا در كلانشهرها به خصوص اصفهان مي باشد. رييس شوراي اسلامي شهر اصفهان بيان داشت: سالانه ۶ ميليارد سفر شهري داريم كه ۶/۳ ميليارد آن در مراكز شهري مي باشد به طوريكه سلامت سه نسل بعد را به مخاطره انداخته و لازم است تمهيداتي در اين زمينه اتخاذ شود.




تاریخ انتشار: 21 اسفند 1392 - 15:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن