تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801554258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجادتفریحات رودخانه ای دراولویت برنامه های نوروزی شهرداری اهواز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایجادتفریحات رودخانه ای دراولویت برنامه های نوروزی شهرداری اهواز است اهواز-ایرنا-رییس ستاد نوروزی شهرداری اهوازگفت: فراهم کردن زمینه تفریحات نوروزی مردم در حواشی رودخانه ها و تامین ایمنی لازم، از اهم برنامه های نوروزی این شهرداری است.


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز ˈعلی رضا عالی پورˈ شنبه دراین باره اظهار کرد: تلاش بر این است که تمهیدات مناسبی نسبت به سال های گذشته برای استفاده مردم و مسافران نوروزی در نظر گرفته شود و درهمین راستا در جهت ایمنی شهروندان، استقرار مناسب تر اکیپ های امداد و نجات و نجات غریق در دو طرف پل ها و بیمه نمودن شهروندان در برابر حوادث در دستور کار شهرداری اهواز قرار دارد و در حال انجام است.
وی افزود: از جمله این تمهیدات می توان به قایق سواری، امکان گشت و گذار ساحلی و اجرای برنامه های فرهنگی و برگزاری جشنواره اقوام در ساحل رودخانه اشاره کرد.
رییس ستاد نوروزی شهرداری اهواز به بهره برداری از بزرگ ترین فرش گل در نوروز 93 اشاره کرد و گفت: این فرش گل برای نخستین بار در اهواز در ساحل رودخانه کارون، جنب پل هفتم به بهره برداری خواهد رسید.
عالی پور راه اندازی تاکسی های آبی را نیز از برنامه های شهرداری اهواز در نوروز 93 عنوان کرد و افزود: بهسازی تاکسی های آبی در حال انجام است و برای تعیین مسیر رفت و آمد تاکسی های آبی در رودخانه کارون با سازمان آب و برق در حال هماهنگی هستیم و پیش بینی می شود این تاکسی ها از پل هفتم تا پارک جزیره باشد.
وی با اشاره به این که دو دستگاه تاکسی آبی در رودخانه کارون راه اندازی خواهد شد، ادامه داد: تلاش می شود که ایمنی لازم برای شهروندان و مهمانان نوروزی برقرار شود تا با خیالی آسوده از این تفریحات استفاده کنند.
رییس ستاد نوروزی شهرداری اهواز با بیان این که اقدامات ستاد نوروزی تا 15 فروردین ادامه می یابد اظهار کرد: از 15 اسفند تا 15 فروردین 93 هرگونه فعالیت عمرانی، گودبرداری و شکافتن آسفالت در سطح شهر ممنوع است و کلیه عملیات اجرایی پروژه ها نیز به منظور بهسازی آسفالت و ترمیم نوارهای حفاری متوقف می شود./7161/641
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن