تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801554734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلانتری: همه طرح های ناتمام ایلام تکمیل می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کلانتری: همه طرح های ناتمام ایلام تکمیل می شوند ایلام-ایرنا- معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: همه طرح های نیمه تمام استان تکمیل و به سرانجام می رسند.


به گزارش ایرنا، ˈحسین کلانتریˈ روز دوشنبه در نشست ستاد بحران ایلام گفت: تمام طرح های نیمه کاره استان با کارشناسی بیشتر و دقیق تر کامل می شوند.
وی اظهار کرد: تشکیل کارگروه ویژه طرح های ناتمام ضروری است و به طور قطع با مطالعه کافی و بررسی های کارشناسی می توان تمهیدهای لازم در این زمینه اندیشید و کارها را به پیش برد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: یکی از مهمترین اولویت های دولت تدبیر و امید مقوله مهم سلامت مردم در همه بخش ها از جمله سفر است.
وی یادآور شد: مقابله با بحران، کاهش خطرهای جانی و مالی، پیشگیری بهداشتی و بیمه از مهمترین عوامل موثر در زمینه تامین سلامت فرد و جامعه است.
کلانتری افزود: با توجه به منابع موجود، باید حذف نقاط حادثه خیز و پر ترافیک استان ایلام برای اصلاح و رفع موانع با هدف آسان سازی تردد جاده ای و کاهش حوادث رانندگی ناشی از سفر با جدیت در دستور کار قرار گیرد تا مردم در روزهای تعطیل نوروز آرامش و احساس امنیت روانی داشته باشند.
وی گفت: گروه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایلام با حضور فوری و به موقع در نقاط حادثه خیز، خدمات لازم را در مواقع بروز حوادث جاده ای و دیگر سوانح به آسیب دیدگان احتمالی ارائه دهند.
دستگاه های عضو ستاد بحران ایلام در این نشست هر کدام به شرح فعالیت ها و وظایف خود پرداختند و برای هرگونه خدمات و امداد رسانی در شرایط بحرانی و مواقع مورد نیاز از جمله سفرهای نوروزی اعلام آمادگی کردند. ک/2
702/565
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن