تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820129885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الزام ايرلاين‌ها به ايجاد هواپيماي پشتيبان در نوروز 93


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در جلسه هماهنگي پروازهاي نوروزي مقرر شد؛
الزام ايرلاين‌ها به ايجاد هواپيماي پشتيبان در نوروز 93
معاون هوانوردي و امور بين الملل سازمان هواپيمايي كشوري، گفت: به منظور ساماندهي و كاهش تاخيرات پروازي احتمالي در ايام نوروز 93، شركت‌هاي هواپيمايي ملزم به پيش‌بيني هواپيماي پشتيبان (BACK UP) شدند.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،محمد خداكرمي اظهارداشت: در جلسه اي كه  با حضور نمايندگان شركت هاي هواپيمايي، شركت فرودگاههاي كشور، سپاه حفاظت هواپيمايي، پليس فرودگاههاي كشور و سوختگيري شركت فرودگاههاي كشور به منظور هماهنگي هاي پروازهاي نوروزي برگزار شد بر حضور نماينده شركت هاي هواپيمايي در فرودگاهها در طول فرايند انجام پرواز، اطلاع رساني به موقع و مناسب شركت هاي هواپيمايي به مسافران در خصوص وضعيت پروازها بويژه هنگام تاخير يا شرايط خاص پروازي تاكيد شد.

وي افزود: شركت هاي هواپيمايي ملزم شدند نسبت به پاسخگويي به مسافران به طور مستمر از زمان ورود مسافران تا خروج آنها از فرودگاه، تعيين دو نفر نماينده مطلع و تام الاختيار به منظور پاسخگويي شبانه روزي، تشكيل كميته يا كارگروه درون شركتي به منظور بررسي و ارزيابي برنامه ها، امكانات و تمهيدات و پيش بيني هاي لازم با توجه به توان فني عملياتي و بازرگاني شركت جهت انجام به موقع پروازها و خدمات رساني مطلوب به مسافران اقدام كنند.

معاون هوانوردي و امور بين الملل سازمان هواپيمايي كشوري، گفت: لحاظ كردن هواپيماي پشتيبان، اجراي مفاد دستورالعمل سازمان در خصوص تاخيرات پروازي، همكاري و هماهنگي شركت هاي هواپيمايي در پذيرش مسافران يكديگر در صورت مواجهه با لغو پرواز يا تاخيرات طولاني، همچنين همكاري با فرودگاهها در بهره برداري از امكانات و تسهيلات فرودگاهي و نيز ورود و خروج مسافران و بار آنها از ديگر مصوبات جلسه مذكور به شمار مي رود.

خداكرمي خاطرنشان كرد: همچنين فرودگاههاي كشور طبق روال معمول ضمن برگزاري جلسات مشترك با شركت هاي هواپيمايي و عوامل فرودگاهي اقدامات و پيش بيني هاي لازم را با توجه به حجم و تراكم پروازها در ايام تعطيلات نوروزي به عمل آورده و شركت هاي ارائه دهنده خدمات فرودگاهي نيز ضمن ساماندهي و آمادگي مجدد در خصوص تجهيزات و نيروي انساني براي خدمات مطلوب و به موقع به مسافران اقدام كنند.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن