تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815310354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یاد شهدا و خاطره شهدا در البرز گرامی داشته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یاد شهدا و خاطره شهدا در البرز گرامی داشته شد کرج- ایرنا- مادران، همسران و فرزندان شهدای استان البرز در روز شهدا درکرج گردهم آمدند و یاد و خاطره دلیرمردان ایران زمین را گرامی داشتند.


به گزارش ایرنا، استان البرز بار دیگر حال و هوای دوران دفاع مقدس را گرفت و نام ،عکس و یاد شهدا
زینت بخش این استان شد.
امروز همزمان با روز شهدا ، مادران و همسران با در دست گرفتن قاب های عکس عزیزان خود، چشمان خود را به یاد این عزیزان با اشک شستشو دادند.
به همین مناسبت همایشی با هدف تجلیل از صبوری ها و استقامت مادران و همسران شهدای این استان در باشگاه میلاد کرج برگزار شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در این همایش گفت: این بزرگداشت ها برای یادآوری و فراگیری راه و روش زندگانی شهدا برگزار می شود.
ˈداود مدیرفلاح ˈ گفت: اگر حماسه های شهدا نبود امروز شاهد آرامش در کشورمان عزیزمان نبودیم ، در حالیکه تمام دنیا در آتش است اما ایران همچون گلستانی در این میان می درخشد و این از برکت خون شهدا
است .
وی با اشاره به نامگذاری روز 22 اسفند به نام روز گرامیداشت شهدا افزود: این روز زمانی از طرف امام راحل (ره) به نام روز بنیاد شهید و روز گرامیداشت شهدا نامگذاری شد که هنوز جنگی آغاز نشده بود.
مدیر فلاح گفت : درهشت سال دفاع مقدس 220 هزار شهید تقدیم آرمانهای والای ایران اسلامی شد که 13 درصد آنان در ماه اسفند شربت شهادت نوشیدند.
وی با تاکید بر اینکه اسفند ماه در تقویم شمسی همچون ماه محرم مظهری شهادت و شهدا است، اظهار داشت: در استان البرز 46 شهید در روز 22 اسفند ماه به شهادت رسیدند و 9 شهید نیز در این روز متولد شدند که این نشان از ارتباطی معنوی میان شهادت و اسفند ماه دارد.
وی گفت: تا امسال روز شهدا از تقویم ها بیرون کشیده نشده بود ولی امسال بنا به تاکیداتی که بود مقرر شد تا این بحث جدی تر گرفته شود تا به فرزندانمان یاد بدهیم که هرچه داریم مدیون خون شهدا است.

***تجلیل از فرزندان و همسران شهید نخبه
در پایان این همایش از 18 نفر از فرزندان و همسران شهدا که موفق به کسب افتخارهای ملی و بین المللی شده بودند تجلیل به عمل آمد.
بیشتر این مدال آوران دارای مدرک پزشکی و دکترا بودند.ک/2
693/ 691
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن