تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819011545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قائم مقام بنیاد شهید کشور با خانواده شهدای البرزی دیدار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قائم مقام بنیاد شهید کشور با خانواده شهدای البرزی دیدار کرد کرج- ایرنا- قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشورعصر جمعه با خانواده سه شهید در استان البرز دیدار کرد.


به گزارش ایرنا، سردار ˈمحسن انصاریˈ به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امورایثارگران در منازل خانواده های شهیدان نعمتی، شفاهی و استاد نجات الهی حضوریافت.
دراین دیدارها که با هدف تکریم خانواده های معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد،ˈ داود مدیر فلاحˈ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گزارشی از خدمات دهی به خانواده های معظم شهدا دراین استان ارایه داد.
وی برخی مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را دراین نشست بیان کرد.
- راه اندازی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تازه تاسیس فردیس و مشکلات ساختمانی بنیاد شهید استان البرزاز جمله مسایلی بود که در این نشست ها با قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در میان گذاشته شد.
مردم استان البرز حدود پنج هزار شهید دردوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی تقدیم آرمانهای والای انقلاب و نظام اسلامی کردند.
بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز15 هزارایثارگر بومی 9 هزار ایثارگر میهمان از سایر استانها را تحت پوشش دارد.ک/2
693/ 691
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن