تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819266725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتی باید محور اصلی برنامه های مسوولان باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اقتصاد مقاومتی باید محور اصلی برنامه های مسوولان باشد کرمانشاه - ایرنا - فرماندار جوانرود گفت: اقتصاد مقاومتی باید محور اصلی همه برنامه های مردم و مسوولان باشد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمصطفی عظیمیˈ روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: همه مدیران، کارشناسان و سایر قشرهای مردم می بایست از ظرفیت های اقتصادی منطقه استفاده و زمینه اقتصاد مقاومتی را فراهم کنند.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به منزله اقتصاد ریاضتی نیست، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی به منزله خودکفایی اقتصادی و عدم وابستگی به تولیدات کشورهای بیگانه است.
عظیمی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت های فرهنگی می توان پیشرفت و بالندگی را در عرصه های اقتصادی طی کرد و به اهداف متعالی و توسعه پایدار رسید، استفاده درست و منطقی از منابع مالی و طبیعی مستلزم یک نوع بسترسازی فرهنگی و اصلاح فرهنگ مصرف در عموم جامعه است.
فرماندار جوانرود خاطرنشان کرد: تدوین راه حل های منطقی و بهینه با آینده نگری و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در خدمت رسانی به مردم اساس کار مدیران قرار گیرد.
عظیمی، مدیریت و مسوولیت را فرصت و نعمتی الهی برای خدمتگزاری به مردم دانست و گفت: امروز مسیر انقلاب اسلامی همراه با توسعه و پیشرفت در تمام زمینه ها و رفع مشکلات مردم است که همین امر مسوولیت ها و وظایف مدیران و مسوولان را مضاعف کرده است.
1234/567
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن