تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820144571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چین احتمالا در تولید نفت سنگین از اهداف تعیین شده عبور خواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بلومبرگ؛ چین احتمالا در تولید نفت سنگین از اهداف تعیین شده عبور خواهد کرد تهران - ایرنا - چین که بیشترین ذخایر نفت سنگین در جهان را دارد، ممکن است سال 2015 بیش از تولید هدف خود از این فرآورده تولید کند. به نظر می رسد یک پروژه جدید در جنوب غربی این کشور و تعهدات جدید سرمایه گذاری، دولت چین را موفق خواهد کرد به تولیدی بیش از اهداف تعیین شده دست یابد.


به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، شرکت پتروشیمی چین، هفته گذشته با دولت در مورد افزایش ظرفیت گاز در میدان فولینگ برای تولید پنج میلیارد مترمکعب گاز در سال 2015 به توافق رسید.
این شرکت پیش بینی می کند تولید هدف 6.5 میلیارد مترمکعبی چین در سال یادشده یا محقق می شود و یا تولیدی فراتر از آن تحقق می یابد.
شی یان تحلیلگر شرکت یو.او.بی- کای هیان در شانگهای، گفت: چین می تواند به لطف افزایش سرعت پیشرفت پروژه فولینک سینوپک، به آسانی به تولید هدف نفت سنگین خود دست یابد.
وی افزود: همکاری دیگر تولیدکنندگان نفت سنگین نیز می تواند تولید این محصول چین در سال 2015 را افزایش داده و آن را به 10میلیارد مترمکعب برساند.
نفت سنگین یک سنگ رسوبی و حاوی کروژن است که از آن هیدروکربن های مایع که نفت سنگین نامیده می شوند، تولید می گردند.
کروژن، مخلوط جامدی از ترکیبات شیمیایی آلی است.
نفت سنگین را نباید با نفت تایت اشتباه کرد، نفت تایت نفتی است که شامل نفت خام سبک موجود در سازه های نفتی دارای نفوذپذیری کم است.
اقتصام(6)1063**1558
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن