تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814649074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنها یک مزار شهید در تربت حیدریه بهسازی شد/ پرداخت هزینه تحصیل 600 دانشجو توسط بنیاد شهید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی به دلیل کمبود اعتبار در سال جاری/
تنها یک مزار شهید در تربت حیدریه بهسازی شد/ پرداخت هزینه تحصیل 600 دانشجو توسط بنیاد شهید
تربت حیدریه - خبرگزاری مهر: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت حیدریه با اشاره به بهسازی 297 مزارشهید در این شهرستان تا کنون اظهارکرد: امسال به دلیل نبود اعتبارات تنها یک مزار شهید در شهرستان بهسازی شده است.



محمد حسینعلی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: از 509 مزار شهید در تربت حیدریه تا کنون 297 مزار بهسازی و ساماندهی شده‌است و 212 مزار فاقد بهسازی است که به اعتباری بیش از یک میلیارد تومان نیاز دارد. وی افزود: امسال به دلیل نبود اعتبارات تنها یک مزار شهید در شهرستان بهسازی شده است و براین اساس 42 درصد مزار شهداء  در تربت حیدریه هنوز ساماندهی نشده است. ارائه خدمات درمانی به خانواده شاهد با اعتبار 9 میلیارد ریالی حسینعلی زاده گفت: تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، اختصاص بخشی از خطبه‌های نماز جمعه به موضوع شهید و شهادت، تجلیل از همسران  شهدا و ایثارگران به مناسبت روز پرستار، برگزاری کوهپیمایی خانوادگی شاهد و ایثارگران و برپایی اردوی زیارتی و سیاحتی برای خانواده شاهد و ایثارگر جزء برنامه‌های بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان به مناسبت روز شهید است. رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت حیدریه در سال جاری جهت ارائه خدمات درمانی به خانواده های شاهد و ایثارگران بیش از 9 میلیارد ریال هزینه کرده است. پرداخت هزینه تحصیل 600 دانشجو توسط بنیاد شهید حسینعلی‌زاده افزود: در سال جاری بنیاد شهید وامور ایثارگران 23 یادواره شهدا در بخش‌های مختلف شهرستان برگزار کرده، همچنین این نهاد 24 مراسم میهمانی لاله ها در سال 92 بر سر مزار شهدا در  تربت حیدریه و بخشهای تابعه برپا کرد. رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت حیدریه گفت: در حال حاضر این نهاد  هزینه تحصیل بیش از 600 دانشجو و دانش آموز جامعه هدف را تامین می کند. 60 نفر از فرزندان شاهد در انتظار شغل وی افزود: با پیگیری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در سال جاری برای 30 نفر از فرزندان شاهد و ایثار گر اشتغال ایجاد شده است و با این وجود هنوز حدود 60 نفر از فرزندان شاهد بیکارهستند. حسینعلی زاده برگزاری اردوهای زیارتی برای خانواده شاهد و ایثار گر،پرداخت وام مسکن به خانواده های شاهد فاقد مسکن،  پرداخت هدیه ازدواج به فرزندان شاهد و ایثار گر را از دیگر اقدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت حیدریه عنوان کرد.  


۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن