تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814794163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم «نوح» باز هم سانسور شد


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: فیلم «نوح» باز هم سانسور شد

فیلم «نوح» باز هم سانسور شد

86 دقیقه باقی مانده حاوی تصاویر مذهبی كه تا حدودی به آنچه در انجیل آمده شباهت دارد و انتهای فیلم به یك آواز راك مسیحی منتهی می شود.

استودیوی پارامونت به منظور جلب نظر گروه های مذهبی برای اكران فیلم «نوح» بار دیگر بخشهایی از این فیلم را سانسور می كند.«نوح» علی رغم بودجه تولیدی بالا، یكی از فیلمهای مشكل ساز استودیوی پارامونت بوده و با واكنش تند گروه های مذهبی مواجه شده است.این فیلم مشكل ساز با بازی «راسل كرو»، «ری وینستون» و «اما واتسون» در 5 نسخه مختلف با سانسورهای متفاوت به نمایش خصوصی درآمده است. آخرین بار این فیلم در دسامبر نمایش اختصاصی خود را برای گروه های مذهبی ارائه داد، ولی به نظر می رسد باید بخشها و دیالوگهایی از این فیلم كات شود. 86 دقیقه باقی مانده حاوی تصاویر مذهبی كه تا حدودی به آنچه در انجیل آمده شباهت دارد و انتهای فیلم به یك آواز راك مسیحی منتهی می شود.به دنبال كاهش زمان فیلم به 86 دقیقه، دارن آرونوفسكی اظهارات تند خود را درباره این حركت اظهار داشت. «نوح» بلند پروازانه ترین اثر سینمایی «آرونوفسكی» است كه بعد از فیلمهای بزرگی همچون؛ «پی»، «مرثیه ای برای یك رویا»، «چشمه»، «كشتی گیر» و «قوی سیاه» ساخته است.نوح از 28 مارس در سینماهای آمریكا روی پرده می رود. پیش از این «راسل كرو» با پستی در توییتر از پاپ خواسته بود این فیلم را تماشا كند. همچنین كشورهای مسلمان طی بیانیه ای نمایش این فیلم را ممنوع كرده اند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن