تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819972045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی عبور از بحران های احتمالی آب در تابستان سال آینده را خواستار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل آبفای کشور؛ آمادگی عبور از بحران های احتمالی آب در تابستان سال آینده را خواستار شد تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه سال آینده اولین تجربه دولت جدید در مواجهه با بحران های احتمالی تابستان در بخش آب است، از مدیران آبفای کشور خواست تا آمادگی و همکاری لازم را برای آن زمان داشته باشند.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، حمیدرضا جانباز روز چهارشنبه در همایش مدیران ارشد آب و فاضلاب کشور، افزود: با توجه به بحران احتمالی سال آینده در بخش آب، همکاران باید آمادگی لازم را برای تعامل و مقابله با نارسایی های احتمالی در این بخش را داشته باشند.
وی ادامه داد: در خصوص ادغام یکپارچه سازی شرکتهای آب وفاضلاب و روستایی نیز از وزیر نیرو طی نامه ای خواسته شد تا تمهیداتی اتخاذ شود که این امر در حال پیگیری است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، اظهار داشت: گرچه در بحث واگذاری شرکت های آب و فاضلاب تاکنون غفلت شده اما از آنجا که این بخش با موضوع سلامت و صیانت از مصرف کنندگان و توزیع کنندگان آب سالم سر و کار دارد، با پیگیری های صورت گرفته مقرر گردید این موارد از بخش واگذاری های اصل 44 خارج شوند.
جانباز با اشاره به اینکه در برخی از حوادث گذشته از قبیل زلزله و بارش های برف، آمادگی خوبی وجود داشت، گفت: باید این تجارب به دیگر مناطق منتقل شود تا در صورت بروز اتفاقاتی نظیر بارش برف مازندران و موضوع آلودگی آب پردیس، شاهد بروز چنین اتفاقاتی نباشیم.
وی همچنین از همکاران خود در آبفای کشور خواست تا همواره در زمینه مقابله با بحران ها از حیث تجهیزات، آمادگی لازم را داشته باشند و نعریف مناسبی از استان های معین در حوادث به عمل آید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور اضافه کرد: در بودجه سال آینده به مساله آب توجه شده و امیدواریم با تلاش همکاران بتوانیم از وضعیت تابستان سال آینده به خوبی عبور کنیم.
اقتصام(3)1053**1558
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن