تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819695645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همشهری در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همشهری در یک نگاه تهران - ایرنا- « خودرو سال آینده گران تر نمی شود» و « امروز فناوری اطلاعات بستر تحقق عدالت است» مهمترین عنوان های روزنامه همشهری در روز سه شنبه است.


این روزنامه تیتر یک را به موضوع خودرو سال آینده گران تر نمی شود، اختصاص داد و عنوان کرد: مشتریان همچنان منتظر واقعی شدن قیمت و بهبود کیفیت خودرو در سال آینده هستند؛ انتظاری که با اظهار نظر روز گذشته وزیر صنعت و برخی خودروسازان مبنی بر افزایش نیافتن قیمت خودرو در سال 93 به واقعیت نزدیک شده است. اما با وجود کاهش قیمت تمام شده تولید خودرو در چند ماه اخیر شرکت های خودروسازی افزایش حداقلی یا تثبیت قیمت خودرو در سال آینده را کوک کرده و تلاش می کنند تا گرانی چند هفته اخیر برخی خودروهای داخلی را در سایه افزایش تقاضا در بازار شب عید توجیه کنند.
این روزنامه موضوع امروز فناوری اطلاعات بستر تحقق عدالت است را برجسته کرد و افزود: دومین جشنواره شکوفا در برج میلاد به کار خود پایان داد. محمدباقر قالیباف شهردار تهران در این همایش با اشاره به این نکته که اگر بگوییم عدالت مهم ترین موضوعی است که امروز می خواهیم آن را دنبال کنیم، بستر آن را حوزه آی تی دانست. به گفته وی همچنین اگر بخواهیم کرامت انسان ها را حفظ کنیم، اگر قصد مبارزه با فساد را داریم و اگر می خواهیم اشتغال ارزان و پرسرعت ایجاد کنیم باید به این حوزه توجه داشته باشیم.
روزنامه همشهری عنوان امسال در رانندگی بیشتر تخلف کردیم را انعکاس داد و نوشت: سردار اسماعیل احمدی مقدم در سخنان خود پیش از گفت و گو با خبرنگاران گفته بود که امیدواریم از ابتدای سال 93 دولت افزایش نرخ جریمه ها را اعمال کند. به اعتقاد رییس پلیس کشور، هنگامی که نرخ جرایم افزایش یافت، 20 تا 30 درصد رفتارهای غیرقانونی کاهش یافت، اما امسال شاهد افزایش 13درصدی ثبت تخلفات رانندگی بودیم.
این روزنامه موضوع هشدار جدی نسبت به جیره بندی آب را بازتاب داد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران نسبت به جیره بندی آب تهران هشدار داد. محمد پرورش با اشاره به اینکه وضعیت بارندگی در تهران مطلوب نیست و ذخایر سدها نیز کاهش یافته است، گفت: مردم استان تهران و به خصوص شهر تهران باید صرفه جویی 20 تا 25 درصدی را سرلوحه کار خود قرار دهند. اگر مردم 25 درصد صرفه جویی را انجام دهند می توانیم از تابستان با کمترین مشکل عبور کنیم.
این روزنامه به عنوان تلفن همراه مسافران هواپیمای مالزی روشن است پرداخت و نوشت: روز گذشته با انتشار گزارشی در رسانه های چین، معمای ناپدید شدن هواپیمای مسافربری مالزی پیچیده تر شد. این گزارش به صحبت های خانواده های مسافرانی اختصاص داشت که سرنشین هواپیمای بویینگ گمشده بودند. آنها می گفتند که وقتی با تلفن همراه مسافران هواپیما تماس می گیرند، تلفن زنگ می خورد اما کسی جواب نمی دهد.
**9128**9131
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن