تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819722935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعات در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اطلاعات در یک نگاه تهران - ایرنا - روزنامه اطلاعات روز یکشنبه عناوین مهم صفحه نخست را به «ایران به دنبال اعتمادسازی با دنیاست» و «ابلاغ تکالیف دستگاه ها برای اجرای اقتصاد مقاومتی» اختصاص داد.


روزنامه اطلاعات در تیتر یک به موضوع ایران به دنبال اعتمادسازی با دنیاست پرداخت و نوشت: حسن روحانی رییس جمهوری در همایش مدیران ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با برشمردن مولفه های بازدارندگی گفت: یک نکته در بازدارندگی، نوع رفتار ما با دیگران است.
برخی اوقات انسان ها قصدی برای جنگ ندارند، اما جوری صحبت می کنند که دیگران فکر می کنند، شما می خواهید بجنگید که می شود تهدید؛ تهدید این نیست که شما موشک پرتاب کنید یا یک رزمایش بزرگ انجام دهید که طرف بترسد، البته برگزاری رزمایش ها در جای خود یک ضرورت است.
روزنامه اطلاعات در خبری دیگر ابلاغ تکالیف دستگاه ها برای اجرای اقتصاد مقاومتی را انعکاس داد و نوشت: به دنبال ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب و پس از آن دستور روحانی رییس جمهوری به معاون اول خود مبنی بر لزوم ساماندهی اقدام های بایسته در جهت جلب مشارکت گسترده همه نهادها و آحاد جامعه در فعالیت های اقتصادی، اسحاق جهانگیری در ماموریت های جداگانه ای، تکالیف وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی و معاونان رییس جمهوری و بانک مرکزی را ابلاغ کرد.
این روزنامه در صفحه اخبار داخلی دستمزد سال آینده حداقل باید 36 درصد اضافه شود را بازتاب داد. محمدرضا بقائیان نماینده کارگران در شورای عالی کار با اشاره به این که هرچند کمیته مزد کانون عالی شوراهای اسلامی کار استان تهران رقم یک میلیون و 760 هزارتومان را برای سبد معیشت یک خانوار کارگری تخمین زده، اما در حال حاضر ملاک برای ما همان ماده 41 قانون کار و تورم اعلام شده بانک مرکزی است، گفت: آخرین نرخ تورمی که بانک مرکزی اعلام کرده معادل 36 درصد است، با این احتساب که ما 6 درصد هم از تورم سال گذشته طلب داریم.
شکار تا 5 سال آینده ممنوع می شود تیتر دیگر روزنامه اطلاعات است. احمد علی کیخا معاون محیط طبیعی این سازمان در نشستی خبری اعلام کرد و توضیح داد: سازمان حفاظت محیط زیست از سال 93 تا 98 برای شکار چهارپایان مجوز صادر نمی کند. این سیاست بر اساس نظر خانم ابتکار گرفته شد و برای تحقق آن به پشتوانه هایی چون آرای فقها و نظر کارشناسان نیاز داریم. اکنون در کشور 74 گونه جانوری در معرض تهدید هستند و 1218 مورد مرگ و میر گونه های گوشتخوار بزرگ هم در مدت یک سال ثبت شده است که در این میان وجود سلاح های مجاز و غیرمجاز برای شکار، از مهم ترین آسیب ها به شمار می رود.
این روزنامه در خبری پوتین مجوز اقدام نظامی در اوکراین را گرفت را برجسته کرد و ادامه داد: شورای فدراسیون روسیه با درخواست رییس جمهوری این کشور برای صدور مجوز اعزام نیروهای روسی به اوکراین موافقت کرد. ولادیمیر پوتین از شورای فدراسیون روسیه خواسته بود برای بازگرداندن آرامش به خاک اوکراین مجوز اعزام نیروهای روسی به این کشور را صادر کند.
**2059**9131
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن