تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819758828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرق در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شرق در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه شرق روز پنجشنبه در صفحه نخست عناوین«فعلا درباره مذاکره هسته ای سکوت می کنیم» و «طغیان در اوکراین» را برجسته کرد.


روزنامه شرق تیتر یک را به موضوع فعلا درباره مذاکره هسته ای سکوت می کنیم اختصاص داد و نوشت: سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه در پاسخ به پرسشی درباره مذاکرات هسته ای نیز گفت: دولت با نرمش قهرمانانه و با حفظ اصول وارد مذاکره شده تا یا فشار تحریم ها کم شود یا مسوولان کشور از خارج نا امید شوند و بر توان داخلی تمرکش کنند، که هر نتیجه ای بدهد، مثبت است. البته مشروط بر اینکه کسی از خطوط قرمز عبور نکند که البته آقا هم اجازه نمی دهند. به دلیل مقطع حساسی که باید مذاکرات به جلو برود، تا بهانه دست کسی ندهیم، فعلا باید سکوت کنیم و بغض در گلو نگه داریم چون کار بسیار حساسی است و هدف اصلی هم برداشتن فشار اقتصادی بر مردم است که بسیار مهم است بنابراین باید با ملاحظه عبور کرد.
روزنامه شرق در خبری دیگر به طغیان در اوکراین پرداخت و نوشت: سرکوب گسترده نیروهای امنیتی علیه معترضان اوکراینی هم که 26 کشته و 150 مجروح بر جای گذاشت، ذره ای از اراده آنها نکاست. کشتاری که جوابی آشکار به این سوال بود: چرا تعداد زیادی از اوکراینی ها به دنبال معیار های آزادی اجتماعی اروپایی هستند. پزشکان اوکراینی نیز اعلام کردند که سه نفر از تظاهرکنندگان در جریان درگیری های گذشته در اثر اصابت گلوله کشته شدند. ویکتور یانوکوویچ رییس جمهور اوکراین که در یک ماهه گذشته تلاش کرده بود با عقب نشینی های زیگزاگی آرامش را به اوکراین بازگرداند به یکباره شورشی تمام عیار را علیه تظاهرکنندگان برپا کرد.
این روزنامه در تیتری دیگر ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی را بازتاب داد. آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری، با ابلاغ سیاست های کلی «اقتصاد مقاومتی» بر اساس بند یک اصل 110 قانون اساسی که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، تاکید کردند: پیروی از الگوی علمی و بومی برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی، عامل شکست و عقب نشینی دشمن در جنگ تحمیلی اقتصادی علیه ملت ایران خواهد شد، همچنین اقتصاد مقاومتی خواهد توانست در بحران های روبه افزایش جهانی، الگویی الهام بخش از نظام اقتصادی اسلام را عینیت بخشد و زمینه و فرصت مناسب را برای نقش آفرینی مردم و فعالان اقتصادی در تحقق حماسه اقتصادی فراهم کند.
جاسبی: دانشگاه آزاد از توفان ها جان سالم به در برد تیتر دیگر روزنامه شرق است. عبدالله جاسبی عضو هیات موسس و رییس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هیچ چیز مرا بیشتر از این شاد نمی کند که این فرزند عزیز را پس از غصبی کوتاه مدت، در دستان مدیریتی ببینم که از باب توانمندی مکلفانه و از روی یقین این مجموعه را راهبری می کند. او افزود: امیدوارم با تدبیر و تلاشی که در مدیریت دانشگاه آزاد سراغ است این نوشدن پیاپی در دانشگاه مستمر بماند.
**2059**9131
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن