تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818887313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محصولات شرکت مگاموتور با استاندارد یورو چهار تولید می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

محصولات شرکت مگاموتور با استاندارد یورو چهار تولید می شود تبریز- ایرنا - قایم مقام شرکت مگاموتور گفت: تا 16 فروردین ماه سال آتی تمام محصولات این شرکت بر اساس استانداردهای یورو چهار تولید می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، علی مصیبی روز دوشنبه در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت سایپا آذربایجان اضافه کرد: این اقدامات در چارچوب اهداف و استراتژی های مگاموتور و با هدف ارتقا محصولات و رعایت ضوابط زیست محیطی انجام می شود.
وی اظهارکرد: شرکت سایپا آذربایجان باید توان تولید خود را به ظرفیت اسمی 90 هزار میل لنگ و 100 هزار بلوک سیلندر ارتقاء داده و در تامین هزینه های خود خودکفا شود.
مصیبی با بیان اینکه مسوولان این شرکت باید به توانایی تولید و تامین دیفرانسیل نیز دست یابند، خواستار تحقق اهداف و استراتژی های مگاموتور و سایپا در تبریز شد.
مدیرعامل پیشین این شرکت در آذربایجان نیز در این آیین گفت: این شرکت با ادغام دو شرکت صانع و صنایع نساجی ایران در مهر سالجاری تاسیس و وظیفه تولید محصولات مگاموتور در بخش نیرو محرکه را بر عهده دارد.
اصغر خوش فهم با اشاره به اینکه این شرکت توانایی تولید 90 هزار میل لنگ و 100 هزار بلوک سیلندر در سال را دارد، افزود: 27 قطعه گیربکس خودروهای پراید، تیبا و 141 در این واحد تولید می شود.
وی گفت: نیازهای سخت افزاری از قبیل ماشین آلات و قطعات مورد نیاز با اتکا به مهندسان و کادر فنی شرکت تامین می شود.
مدیرعامل جدید این شرکت نیز در آیین معارفه خود گفت: کارکنان این شرکت با روحیه خودباوری توانسته اند در برابر تحریم ها با قاطعیت ایستاده و تولید ملی را زنده نگه دارند.
رضا رضوانی اظهارکرد: با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی تمام مشکلات موجود حل می شود.
رضا رضوانی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سایپا آذربایجان منصوب و از خدمات اصغر خوش فهم در این سمت قدردانی شد.
وی پیش از این فرماندهی بسیج کارگری استان آذربایجان شرقی و مسوولیت روابط عمومی و تبلیغات لشکر عاشورا را بر عهده داشته است.
704/7240/587
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن