تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818886501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیت تولید گازوییل یورو 4 کشور به 20 میلیون لیتر در روز افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ظرفیت تولید گازوییل یورو 4 کشور به 20 میلیون لیتر در روز افزایش یافت تهران - ایرنا - مجموع تولید گازوییل یورو 4 کشور با اتمام طرح توسعه پالایشگاه شازند اراک و افزوده شدن روزانه 10 میلیون لیتر گازوییل یورو 4 به بیش از 20 میلیون لیتر در روز افزایش یافت.


به گزارش ایرنا، آخرین مرحله طرح توسعه و افزایش ظرفیت شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند با بهره برداری از واحد تصفیه هیدروژنی نفت گاز به بهره برداری رسید.
عباس کاظمی مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش در این خصوص گفت: با بهره برداری از این واحد روزانه 10 میلیون لیتر گازوئیل با استاندارد یورو 4 و گوگرد کمتر از 50 جزء در میلیون تولید و در بازار توزیع می شود.
معاون وزیر نفت تصریح کرد: با بهره برداری از این واحد روزانه 50 تن گوگرد از گازوییل استحصال و به صورت گوگرد جامد به بازار عرضه می شود.
به گفته کاظمی، گازوئیل تولید شده پالایشگاه امام خمینی(ره) همراه 11 میلیون لیتر گازوئیل یورو 4 تولیدی شرکت پالایش نفت شهید تندگویان تهران که از حدود یک سال قبل در حال توزیع می باشد، در مجموع روزانه بیش از 20 درصد گازوئیل مورد نیاز کشور را تامین می کند.
وی تصریح کرد: برنامه ریزی توزیع گازوئیل یورو 4 تولیدی در این دو پالایشگاه در کلانشهرهای کشور به منظور کاهش آلودگی زیست محیطی به ویژه اکسید گوگرد انجام شده و در حال تکمیل است.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش، طرح توسعه پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند یک مجموعه کامل پالایشگاهی جدید که با هدف افزایش ظرفیت پالایشگاه موجود از 170 هزار بشکه به 250 هزار بشکه در روز و ارتقای کیفی محصولات اجرا شده است.
با بهره برداری کامل از این طرح و پالایشگاه موجود علاوه بر تولید و عرضه روزانه 16 میلیون لیتر بنزین پاک و 10 میلیون لیتر نفت گاز یورو 4، روزانه حدود 600 تن گوگرد از محصولات تولیدی حذف و استحصال می شود.
اقتصام(1)**2022**1594
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن