تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804788978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت اقامه نماز در کشور باید ارتقا یابد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان حجت الاسلام کفیل:
وضعیت اقامه نماز در کشور باید ارتقا یابد
زنجان - خبرگزاری مهر: مدیر مرکز تخصصی نماز قم ،با اشاره به اینکه آمار قابل استنادی از اقامه‌کنندگان نماز در کشور نداریم، گفت: این در حالی است که باید آگاه باشیم که هم‌اکنون اقامه این فریضه الهی وضعیت چندان مناسبی ندارد که باید بهتر شود.



به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل در نشست هم‌اندیشی "معارف نماز" در زنجان، با تأکید بر اینکه برای ظهور حضرت مهدی(عج) باید نماز را زنده نگه داریم، افزود: هدف حکومت حضرت ولیعصر(عج)، ایجاد جامعه توحیدی است و برای بسترسازی ایجاد این جامعه نیز آن حضرت با اقامه و دعوت به اقامه نماز آغاز می‌کنند، لذا دعوت به نماز، بسترسازی برای ایجاد جامعه توحیدی مدنظر امام زمان(عج) می‌باشد.

 وی با تأکید بر اینکه ایجاد آمادگی در خود فرد، یکی از ملزومات داعی دین بودن است، تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند مدافع دین باشند، باید در خود آمادگی‌هایی را برای دست‌یابی به این درجه ایجاد کنند که گام نخست در این زمینه، حذف "من" خود انسان است که بی‌تردید نمونه بارز این افراد را می‌توان در دوران دفاع‌مقدس دید، رزمندگانی که به هیچ چیز جز زنده نگه داشتن دین نمی‌اندیشند و همین دیدگاه، در پیروزی رزمندگان اسلام نقش اساسی ایفا کرد.

 مدیر مرکز نخصصی نماز قم، با یادآوری اینکه در طول تاریخ بارها به اهمیت دعوت به دین اشاره شده است، ادامه داد: اگر بخواهیم در این زمینه گام‌های موثری برداشته و به معنای واقعی کلمه، داعی دین باشیم، باید فارغ از اظهارنظرهای مردم و اطرافیانی که سخنان‌شان دلسردکننده است، امور دینی محوله را به شکل مطلوب پیاده‌سازی کنیم که در این راستا دعوت به نماز به عنوان شاخص تبلیغ تمام انبیای الهی، از اهمیت بسیار زیادی در تبلیغ دین برخوردار است. آغاز طرح آرامش بهاری از 27 اسفند در شهرستان طارم رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم از آغاز طرح آرامش بهاری از 27 اسفند در شهرستان طارم خبر داد.

  نعمت احمدی  اظهار کرد: منابع طبیعی ثروتی همگانی است و همه مردم و مسئولان باید در حفظ آن کوشا باشند.

وی با تاکید بر اینکه حفاظت از منابع طبیعی موجب پاکسازی هوا نیز می‌شود گفت: دستگاه‌های متولی باید از طریق اطلاع رسانی فرهنگ سازی لازم را در این زمینه انجام دهند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این اداره در راستای حفاظت از منابع طبیعی و همچنین ترویج فرهنگ حفاظت از منابع افزود: اداره اوقاف برای حفظ منابع طبیعی اقدام به کاشت نهال می‌کند تا از این طریق هم فرهنگ سازی لازم انجام شده وهم به پاکسازی محیط کمک شده باشد.

این مسئول با بیان اینکه امسال نیز به مناسبت هفته منابع طبیعی چند نهال در محوطه امامزاده جعفر آب بر کاشته می‌شود،افزود: با توجه به اینکه امامزادگان مکان‌هایی مذهبی بوده و مردم نیز بر اساس عقاید خود گرایش بیشتری به این مکان‌ها دارند، از همین رو هر اقدام فرهنگی که در امامزادگان انجام شود، تاثیر مثبتی در جامعه خواهد داشت.


۱۳۹۲/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن