تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803275547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفت هزار دقیقه برنامه‌های جدید در ایام نوروز/ از شبکه پویا


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در نشست خبری مدیر شبکه پویا در خصوص برنامه‌های نوروز 1393؛
هفت هزار دقیقه برنامه‌های جدید در ایام نوروز/ از شبکه پویا
شبکه پویا برای ایام نوروز هفت هزار دقیقه انیمیشن سینمایی و سریال ایرانی و خارجی جدید برای مخاطبان در نظر گرفته است.


به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ صبح امروز نشست خبری رئیس مرکز پویا نمایی صبا و مدیر (شبکه پویا )، مهدی مینایی(مدیر نخستین شبکه پویا)، ابولفضل علم بیگی (مدیر تامین شبکه پویا) برگزار شد.  
 
"دکتر حسین ساری" مدیر شبکه پویا در این نشست در خصوص برنامه‌های نوروزی این شبکه گفت: صدا و سیما از جمله شبکه پویا به هر ترتیب به ویژه برای ایام تعطیلات نوروزی برنامه‌های ویژه‌ای را به طور معمول تدارک می‌بیند.  
 
وی افزود: هنگام مواجهه مردم با اوقات فراغت ، به طور طبیعی آنان انتظار دارند رسانه‌ها این اوقات فراغت را به نحو مطلوب پرکننده و کسانی که وظایفی را به عهده می‌گیرند تمهیداتی را تدارک می‌بینند.
 
"ساری" ادامه داد: از ماهها قبل همکاران ما درشبکه پویا سعی کردند به استقبال نوروز بروند وبا تدارک برنامه‌هایی، ایام نوروز مفرحی را فراهم کنند. 

"ساری" بیان کرد: کلیت برنامه‌های نوروزی شبکه پویا در کنار وجوه آموزشی دارای فضایی مفرح و شاداب است و در چنیش برنامه‌های نوروزی، برنامه‌های با نشاط ترجیح داده می‌شود.
 
وی تصریح کرد: برنامه‌های شبکه پویا از 29 اسفند آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد که این برنامه‌ها از ساعت 7:30 صبح تا 23 شب از شبکه پویا به روی آنتن می‌رود البته پخش فیلم‌های سینمایی از 27 اسفند آغاز می‌شود. 

ساری اظهار داشت: اکثر برنامه‌هایی که در شبکه پویا در ایام نوروز درنظر گرفته شده جدید هستند. 

وی عنوان کرد: 7هزار دقیقه کار جدید در ایام نوروز از شبکه پوپا به روی آنتن خواهد رفت که 1500 دقیقه آن سینمایی، 2800 دقیقه سریال و مجموعه‌های جدید خارجی، 2900 دقیقه سریال و مجموعه جدید ایرانی است. 

وی درخصوص پخش فیلم‌های سینمایی این شبکه اظهار داشت: پخش فیلم‌های سینمایی این شبکه در ساعت 21 و تکرار آن روز بعد ساعت 13:30 خواهد بود که تمامی آنها تم شاد و مفرحی دارد. 

وی بیان کرد: به طور کلی پخش انیمیشن ایرانی و خارجی بدین گونه است که حدود 43 درصد انیمیشن ایرانی و 57 درصد انیمیشن خارجی برنامه‌های شبکه پویا را در ایام نوروز تشکیل می‌دهند البته تلاشمان براین است که در آینده پخش انیمیشن ایرانی در ارجحیت قرار گیرد.
 
"ساری" ادامه داد: حدود 20 انیمیشن سینمایی که بخش اعظم آن تولید سال 2013 و 2012 است از 27 اسفند 92 تا پایان تعطیلات نوروز پخش می‌شود و همچنین 18 عنوان سریال خارجی و 13 عنوان سریال ایرانی در دستور پخش قرار دارد.
 
وی اظهار داشت: گرافیک کلی شبکه پویا در ایام نوروز کاملا متفاوت و بهارانه خواهد بود و همچنین شعاری با تمرکز بر موضوع کتاب محور این شبکه قرار می‌گیرد که در قالب زیرنویس و میان برنامه مورد توجه قرار می‌گیرد. 

"ساری" با اشاره به پخش فیلم‌های سینمایی خارجی از شبکه آموزش بیان کرد: "دانشگاه‌ها هیولاها" ابریا احتمال بارش کوفته قل قلی، "من نفرت انگیز2"،"هواپیماها"،"سامی 2"،"دوران دایناسورها"،"بالها"، "تام و جری"،"خرسهای مهربان"،"جرج کنجکاو"، "سفر به دهلی"، "بازگشت به دریا"،"قلعه‌ی ماه"، "کتاب جنگل2"، "آرزوهای بزرگ"،"ملکه برفی"، "شهر پرندگان" و"افسانه‌ی سالیلا"، آثار خارجی هستند که در ایام نوروز از شبکه پویا به روی آنتن خواهد رفت. 

وی درخصوص پخش مجموعه‌های ایرانی در این شبکه عنوان کرد: "تاریخ از این رو" با تکنیک کات اوت در 52 قسمت 22 دقیقه‌ای در ژانر طنز به کارگردانی اصغر فرهادی، "گاگیلا و دوستان" با تکنیک دو بعدی در 11 قسمت 18 دقیقه‌ای به کارگردانی گران مایه، "زورو" با تکنیک کات اوت به کارگردانی "مانی وطن‌پرست"،"دشت تمشک" با تکنیک دوبعدی در 26 قسمت 13 دقیقه‌ای به کارگردانی "زحل رضوی"، "زرد مشکی" با تکنیک دوبعدی در 15 قسمت 6 دقیقه‌ای به کارگردانی کیانوش عابدی، "سارا و سامان" با تکنیک دوبعدی در 14 قسمت 8 دقیقه‌ای به کارگردانی صمدی امین، "گولوبولا" در 13 قسمت 15 دقیقه‌ای به کارگردانی "بابک نظری"، "جنگ پویا" با تکنیک رئال انیمیشن در 26 قسمت به کارگردانی امید فیضی، از سریال‌های ایرانی شبکه پویا در ایام نوروز هستند. 

وی درخصوص مجموعه‌های خارجی گفت: قهرمانان تنیس، پاندای کونگ فوکار، بره‌ی ناقلا (سری جدید)، باب اسفنجی (سری جدید) پلنگ صورتی، باگزبانی، بره کوچولو، بزرگ و کوچک، شتر نقاشی کنید، خرگوشکها، تام و جری (سری جدید) و همچنین تعدادی میان برنامه جذاب و کوتاه در ایام نوروز در نظر گرفته شده است. 

"ساری" درخصوص برنامه‌های لحظه تحویل سال در این شبکه گفت: لحظه تحویل سال، و لحظه‌ای خاصی و سرشار از معنویت و سنت‌های ما است به هر حال این لحظه به یادماندنی و شیرین است و شبکه پویا نباید به مانند شبکه‌های دیگر ویژه تحویل سال داشته باشد. 

وی تصریح کرد: در کنداکتور این برنامه ویژه بودن مورد توجه است به ویژه لحظه تحویل سال فرم جدول روزانه تغییر می‌کند دعای تحویل سال با فرم شبکه پویا و صدای توپ به انضمام پیام رهبری انقلاب در این شبکه پخش خواهد شد. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: قرار است مجری انیمیشن آن ازاین بعد از ایام نوروز به شبکه پویا اضافه شود. 


انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن