تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805345764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگرش فرصت محور استاندار کرمانشاه به فضای مجازی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نگرش فرصت محور استاندار کرمانشاه به فضای مجازی کرمانشاه - ایرنا - ورود به دنیای سایبرنتیک، ساده سازی فرایند ارتباطات انسان ها، همان فرضیه دهکده جهانی مارشال مک لوهان را محقق کرده و صدها مزیت دیگر از جمله حذف پروسه های کاغذ بازی، پرهیز از اتلاف وقت و شاید ممانعت از قطع بی رویه درختان کشور برای تهیه کاغذ را در پی داشته است.


شاید در اوایل شکل گیری فضای سایبری در کشورمان، نگاه تهدیدمحور بر نگاه راهبردمحور چربش داشت و به همین دلیل آنهایی که وارد این فضاها می شدند کمی چراغ خاموش و دست به عصا گام بر می داشتند تا مبادا در دردسر بیفتند!
اما امروزه شبکه جهانی تورگستر (World Wide Web) در ایران چنان بسط و گسترش یافته که به شرط استفاده بهینه از آن، نه تنها تهدید نیست بلکه فرصتی نیک است تا چرخه امور روان تر و ساده تر شود و مقوله ارتباطات میان فردی به شکل خارق العاده ای بسط و توسعه یابد، این مراودات حتی به ایجاد اتوماسیون های اداری، دفاتر خدمات IT و بسیاری زمینه های دیگر منجر شده است.
... و مدیران مجرب و تعامل گرا هم این روزها به جای اینکه پروسه درخواست کاغذی - بررسی منشی - هماهنگی و در نهایت ملاقات را بر روال و سنت که اینک شاید منسوخ شده گذشته ادامه دهند، روی به بهره گیری از کارکرد فضای مجازی آورده اند تا شاید در اندک زمان از خواست ها و مطالبات مراجعان و ارباب رجوع آگاهی یابند و به سرعت نسخه ای شفابخش بپیچند، درست مانند استاندار کرمانشاه که در کمتر از چهار ماه از آغاز فعالیتش وبسایت شخصی خود را برای ارتباط گیری راحت و آسان با مردم این دیار راه اندازی کرده است.
نکته جالبی که در وبسایت استاندار کرمانشاه به چشم می خورد، ارائه گزارش از دیدارها و برنامه های خود است که با فاصله اندک منتشر می شود هرچند امیدواریم که این رویه به دلیل حجم بالای کاری مدیر ارشد استان و گذشت زمان، کمرنگ نشود و همچنان تداوم یابد.
ابراهیم رضایی بابادی از زمانی که به استان کرمانشاه آمده، نشان داده که عزمی جدی برای توسعه استان دارد، او استانداری کنش گراست که نقاط قوت استان را به درستی شناسایی کرده و مصمم است تا برای بالفعل سازی ظرفیت های مغفول مانده استان، برنامه ریزی کند.
دیدارهای هفتگی وی با بخش خصوصی استان که معمولا عصر روزهای شنبه هر هفته برگزار می شود، نشان دهنده توجه رضایی بابادی به ظرفیت های بخش خصوصی و توسعه استان بر این محور با دوری گزینی از اقتصاد دولت محور است.
توجه به بخش عظیم و ثروت ساز کشاورزی استان در کنار ظرفیت های مرزی و تجاری و برنامه ریزی هایی مانند ارتقای صادرات غیرنفتی از استان از دو میلیارد و 400 میلیون دلار فعلی به 10 میلیارد دلار و نیز ثمردهی سامانه گرمسیری و آبی شدن 200 هزار هکتار از زمین های کشاورزی استان و البته توسعه باغات و تکمیل پروژه مهم و کلیدی پالایشگاه آناهیتا با ظرفیت ایجاد 12 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم از جمله برنامه های راهبردی استاندار کرمانشاه است.
گرچه بیان همه برنامه های ابراهیم رضایی بابادی در این مقال نمی گنجد اما محور این یادداشت، کار نیک وی برای راه اندازی سامانه ای در فضای مجازیست که بدون اینکه فرمالیته و صوری باشد، کانالی برای دسترسی همگان به شخص اول اجرایی استان است که جای تقدیر دارد.
امید است که فعالان اقتصادی، مهندسین، مبتکران، روزنامه نگاران و سایر اقشار مردم که فکرهایی برای ایجاد کار و موقعیت های اقتصادی درآمدزا برای استان دارند، از این فرصت به نیکی بهره گیرند و بر همگان است که مدیریت ارشد استان را در این راه سخت فارغ از هر گرایش و تفکری که داریم، یاری رسانیم.
لازم به یادآوری است وب سایت استاندار کرمانشاه به این آدرس www.rezaeibabadi.com قابل دسترسی است.
567/571
یحیی معماری - خبرنگار ایرنا مرکز کرمانشاه
انتهای پیام /*




19/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن